| کد خبر: 194401 |

یک نماینده مجلس:

رئیس کل سابق بانک مرکزی به دلیل حیف و میل ارزها باید محاکمه شود

دولت باید پاسخگوی این سوءمدیریت فراوان و ضرری که به کشور وارد شد، باشد.

تین نیوز

 عضو کمیسیون امور داخلی مجلس با اشاره به حیف و میل فراوان ارزها توسط رئیس کل سابق بانک مرکزی گفت: دولت باید پاسخگوی این سوءمدیریت فراوان و ضرری که به کشور وارد شد، باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از این‌که محاکمه رئیس کل سابق بانک مرکزی به واسطه حیف و میل ارزها هنوز محقق نشده است، گفت: دولت اصرار عجیبی دارد با توجه به این‌که مسئولیت آقای سیف پایان پذیرفته و باید پاسخگوی حیف و میل و سومدیریت فراوان وی باشد او را به عنوان مشاور عالی مالی حفظ کند.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: اتهامات زیادی متوجه آقای سیف است و این موضوع سیگنال‌های نامناسبی است که از دولت در شرایطی که اختیارات زیادی دارد دریافت می‌کنیم و به نظر می‌رسد که دولت بنا ندارد در کارهایش تجدیدنظر کند. 

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به نهیب مقام معظم رهبری درباره خصوصی‌سازی به دولت مبنی بر اینکه اشتباهات فراوانی در این موضوع رخ داده تصریح کرد: نتایج آن تخلفات به تاراج رفتن بیت‌المال منجر شده است.

وی اظهار داشت: با وجود درخواست بیش از 150 نماینده مردم از رئیس جمهور مبنی بر برکناری رئیس سازمان خصوصی‌سازی و ارائه مدارک متعدد از تخلفات وی، اما متأسفانه رئیس دفتر رئیس جمهور پس از این درخواست اعلام می‌کند که نظر آقای روحانی حفظ امنیت مدیران است و بنا ندارد امنیت آنان را خدشه‌دار کند. 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.