| کد خبر: 193392 |

عضو کمیسیون عمران مجلس:

◄ انتقاد به تخصیص دو لاستیک به کامیون 18 چرخ / برنامه‌ریزی در ایران تابع کدام متغیر است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در انتقاد به تخصیص تنها دو لاستیک به کامیونی که دارای 18 چرخ است، گفت: سیستم توزیع لاستیک غیر شفاف و نادرست است.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس در انتقاد به تخصیص تنها دو لاستیک به کامیونی که دارای 18 چرخ است، گفت: سیستم توزیع لاستیک غیر شفاف و نادرست است.

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز اظهار کرد: برقرار بودن سیستم یارانه‌ای در کشور باعث شده تا علاوه بر سهم خواهی بیش‌تر در هر بخش که سهم هیچ یک از آن‌ها در توزیع یارانه مشخص نباشد و این موضوع باعث شود تا کشور از سیستم توزیع عادلانه‌ای برخوردار نباشد.

سید هادی بهادری با اشاره به این نکته که نظام برنامه‌ریزی در ایران بر اساس شاخص‌ها حرکت نمی‌کند، گفت: متأسفانه اقتصاد کشور تابع متغیرهای زیادی است که بر ثبات بازار و نرخ ارز تأثیر زیادی می‌گذارد.

وی با بیان این‌که تغییر  نرخ ارز و نهاده‌های اولیه تولید، باعث عدم ثبات در تصمیم‌گیری‌ و برنامه‌ریزی در اقتصاد کشور می‌شود، افزود: متأسفانه سیستم برنامه‌ریزی در ایران بر اساس تحمل‌پذیری هر بخش صورت می‌گیرد و هر بخش که از آستانه تحمل کم‌تری برخوردار باشد زودتر موردتوجه مجلس و مسئولان قرار می‌گیرد از همین‌رو سکوت رانندگان پس از توزیع دو حلقه‌ای لاستیک به رضایت تعبیر می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیستم توزیع در کشور، ابراز داشت: سیستم توزیع در کشور غیر شفاف و نادرست است، چرا نباید محل توزیع یارانه‌ها از جمله یارانه لاستیک به صراحت اعلام شود. عارضه عدم شفافیت در تخصیص یارانه ها باید رفع شود و باید محل توزیع یارانه‌ها از جمله یارانه لاستیک شفاف‌سازی شده و اعلام شود.

طبق گفته او؛ وجود یارانه پنهان و مشخص نبودن محل توزیع، اقتصاد کشور را دچار مشکل کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.