| کد خبر: 191932 |

اجرای روکش آسفالت حفاظتی در محورهای استان اردبیل برای اولین بار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برای اولین بارعملیات روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در ۳۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برای اولین بارعملیات روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در ۳۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی رحمتی در بازدید از روند اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی محور اردبیل نمین اظهار داشت: برای اجرای بار روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در استان اردبیل ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل مقاومت بسیار زیاد در برابر فرسایش، کنتراست رنگ مناسب،عدم نیاز به غلطک زنی،هزینه بسیار کم در مقایسه با سایر طرح های آسفالت، ضخامت کم و سرعت اجرای بسیار بالا را از جمله مزایای مهم روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ عنوان کرد و گفت: با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، از آلودگی های محیطی جلوگیری به عمل می آید.

خط کشی۴۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال تاکنون

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خط کشی شده اظهار امیدواری کرد فرمانداران شهرستانها با تخصیص به موقع اعتبارات راهداری ، این اداره کل را در اجرای طرح های مختلف و خدمت به مردم شریف بیش از پیش یاری کنند.

فرماندار اردبیل نیز با قدردانی از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ایمن سازی جاده ها گفت: آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در ۱۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اردبیل درحال اجراست.

جواد زنجانی افزود: باتوجه به اینکه محور اردبیل نمین به آستارا پرترددترین محور استان اردبیل است در جهت بهبود وضعیت ایمنی عبور و مرور این طرح با تکنولوژی جدید در محورهای شهرستان اردبیل توسط راهداران سخت کوش انجام می شود.

وی هم چنین از انجام عملیات روکش آسفالت در ۷ کیلومتر از محور اردبیل مغان در حوزه استحفاظی شهرستان اردبیل طی روزهای آینده خبر داد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.