| کد خبر: 159176 |

نباید تردد خودروهای سنگین را در محور مواصلاتی اردبیل – سرچم محدودکنیم

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برخلاف برخی اظهارنظرهای غیرمنطقی نباید تردد خودروهای سنگین را در محور مواصلاتی اردبیل – سرچم محدود کنیم.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برخلاف برخی اظهارنظرهای غیرمنطقی نباید تردد خودروهای سنگین را در محور مواصلاتی اردبیل – سرچم محدود کنیم.

به گزارش تین‌نیوز، رحمتی اظهار کرد: در کنار محور اردبیل – آستارا از چند سال پیش محور اردبیل – سرچم نیز به رغم برخی تبلیغات منفی به راه اصلی مواصلاتی استان به مرکز کشور تبدیل شده که به رغم طولانی بودن این مسیر در محدوده استان اردبیل مشکلات نگهداری و ارتقای ایمنی آن را می‌توان به سرعت برطرف کرد.

وی خاطرنشان کرد: نباید به خاطر محدود بودن محور اردبیل – آستارا در محدوده استان اردبیل جاده اردبیل – سرچم را به دلیل طولانی بودن محدوده زیر سوال برده و یا تصادفات آن را بزرگنمایی کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: عده‌ای دوست دارند تا به نوعی مسیر اردبیل- سرچم را از سر خود باز کرده و تصادفات تلفات این محور را به حساب دیگران بگذارند در حالی که راه حل منطقی آن است تا از طریق مسئولان کشوری همه سعی کنیم تا نقاظ ضعف و ناایمن این جاده را اصلاح کنیم.

رحمتی به فعالیت 13 مجتمع خدمات بین راهی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: 6 مجتمع خدمات بین راهی نیز در استان در حال احداث است.

وی اذعان کرد: سه باب از این مجتمع‌ها در محور اردبیل – سرچم در حال احداث است که اولین مجتمع با 60 درصد پیشرفت قبل از تونل اول از طرف تهران به اردبیل اجرایی می‌شود.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: دومین مجتمع با پیشرفت 90 درصد در کیلومتر 97 محور اردبیل – سرچم و سومین مجتمع نیز با پیشرفت 90 درصد در منطقه قره‌قشلاق – هل‌آباد در حال احداث می‌باشد که امیدواریم تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

رحمتی اظهار کرد: 17 مجتمع خدمات بین راهی نیز در حال استعلام بوده و در مجموع برای احداث 35 مجتمع خدماتی در مسیرهای ارتباطی مختلف استان اردبیل مجوز صادر شده است.

وی از افتتاح پاسگاه محور اردبیل – سرچم بعد از تونل 11 خبر داد و گفت: احداث این پاسگاه به کاهش تلفات و ارتقای ایمنی در این محور کمک خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین به استقرار اکیپ امدادخودرو در محور اردبیل سرچم اشاره و خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند از خدمات امدادخودرو در صورت وقوع حوادث و یا مشکلات برای خودروی خود استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.