| کد خبر: 189354 |

همتی:

مسیر جدید پیدا کردیم

آمریکا تلاش کرده که فروش نفت ایران را کاهش دهد، ولی ما مسیرها و روندهایی را برای دریافت درآمدهایمان پیدا کردیم که هیچ یک از این کارها نمی‌تواند بر آن اثرگذار باشد.

تین نیوز

​رئیس کل بانک مرکزی گفت: آمریکا تلاش کرده که فروش نفت ایران را کاهش دهد، ولی ما مسیرها و روندهایی را برای دریافت درآمدهایمان پیدا کردیم که هیچ یک از این کارها نمی‌تواند بر آن اثرگذار باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه تلاش های آمریکا و متحدانش برای به زانو درآوردن ایران بی نتیجه بوده است، گفت: آمریکا و متحدانش قرار بود سال گذشته ایران را به زانو درآورند که البته تمام تلاش هایشان بی نتیجه بود و امسال شرایط بهتری داریم و محکم در این مسیر ایستاده ایم و خوشبختانه در شرایط فعلی ثبات اقتصادی نیز برقرار شده است.

وی در ادامه افزود: مهم ترین نشانه بی اثر بودن تلاش های آمریکا و متحدانش نیز این است که در روزی که به نام روز فلسطین و قدس نام گذاری شده و همگان بر علیه اسرائیل شعار می دهند،متحدین امریکا واسرائیل همه را در مکه مکرمه به دور هم جمع کرده اند و علیه ایران شعار می دهند که همه این موارد نشان از قدرت و استحکام ایران دارد و به یاری خدا آزادی قدس نیز محقق خواهد شد.

همتی با بیان اینکه رفتار فعلی آمریکا، نشانه شکست تلاش های این کشور برای افزایش فشار بر ایران است، تصریح کرد: در حال حاضر آمریکا اعلام کرده است که حداکثر فشار را بر ایران وارد کرده و تلاش کرده که فروش نفت ایران را کاهش دهد، ولی ما مسیرها و روندهایی را برای دریافت درآمدهایمان پیدا کردیم که هیچ یک از این کارها نمی‌تواند بر آن اثرگذار باشد. پیغام ها و رفتار فعلی آمریکا نشان از شکست تلاش هایش دارد و به امید خداوند به زودی شاهد پیروزی مردم ایران خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.