| کد خبر: 187470 |

◄ الکترونیکی کردن تمام آزادراه‌ها تا پایان تیر ماه

تا پایان تیر ماه تمام آزادراه‌های کشور مجهز به الکترونیکی کردن عوارض می‌شوند و طبق تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت‌های مختلف منعقد کرده‌ایم اجرای این طرح نقش بسیار مؤثری در کاهش ترافیک‌های جاده‌ای، کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه تهیه کاغذ دارد.

تین نیوز

معاون توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور با بیان این‌که طرح الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها با برچسب‌های الکترونیکی پرداخت عوارض  که پیش از این اجرا شده بود، هماهنگ شده است، گفت: در این طرح طبق هماهنگی‌هایی که با بانک مسکن انجام شده و شماره‌ها و پلاک‌هایی که پیش از این تگ خریداری کرده بودند از طریق ارتباط با این طرح می‌توانند عوارض خود را با خرید اعتبار پرداخت کنند.

به گزارش تین‌نیوز، میرشفیع توضیح داد: در مرحله بعد آزادراه تهران – پردیس، قزوین – رشت، تبریز – زنجان، کنارگذر مشهد، قم، کاشان، اصفهان، مشهد – بافق و ساوه – سلفچگان  اجرا خواهیم کرد.

معاون توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت تصریح کرد: در تمام آزادراه‌های کشور مرحله نصب تجهیزات و برداشتن باجه‌های دریافت عوارض آغاز شده و با همکاری‌های بخش خصوصی و مرحله به مرحله اجرای طرح الکترونیکی کردن را آغاز می‌کنیم.

وی تأکید کرد: تا پایان تیر ماه تمام آزادراه‌های کشور مجهز به الکترونیکی کردن عوارض می‌شوند و طبق تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت‌های مختلف منعقد کرده‌ایم اجرای این طرح نقش بسیار مؤثری در کاهش ترافیک‌های جاده‌ای، کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه تهیه کاغذ دارد.

میرشفیع به نقل از باشگاه خبرنگاران، با اشاره به این‌که جریمه عدم پرداخت عوارض الکترونیکی از ۱۰ اردیبهشت ماه اعمال شده است، افزود: در مرحله اول این طرح افرادی که به طور قطع عوارض خود را پرداخت نکرده‌اند، جریمه و بعد از آن به صورت مرحله به مرحله جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با اپلیکیشن‌های مختلف از جمله آنی‌رو و کیپاد عوارض خود را پرداخت کنند، گفت: در مرحله اول میزان خطا در اجرای الکترونیکی کردن عوارض زیر یک درصد بوده و ما بعد از صفر کردن ایرادات سعی خواهیم کرد این طرح را در تمام آزادراه‌های کشور اجرا کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.