| کد خبر: 186779 |

میرشفیع خبر داد:

◄ 10 اردیبهشت آخرین مهلت پرداخت عوارض الکترونیک

آخرین مهلت پرداخت عوارض الکترونیکی عبور از آزادراه‌های تهران- ساوه، تهران قم، کرج- قزوین و قزوین- زنجان 10 اردیبهشت ماه تعیین شده است.

تین نیوز

معاون ساخت وتوسعه آزادراه‌ها گفت: آخرین مهلت پرداخت عوارض الکترونیکی عبور از آزادراه‌های تهران- ساوه، تهران قم، کرج- قزوین و قزوین- زنجان 10 اردیبهشت ماه تعیین شده است و هموطنانی که پیامک عبور از آزادراه دریافت کرده‌اند برای پیشگیری از جریمه 30 هزار تومانی با استفاده از روش‌های الکترونیکی مشخص شده نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، سید حسین میرشفیع افزود: هموطنان می‌توانند با استفاده از اپلیکشن‌های کیپاد، تاپ، اتویار، دیجی پی، پانا و یا از طریق سایت nspay.ir  اقدام کنند و سیستم پرداخت عوارض الکترونیک از طریق بانک مسکن نیز همچنان فعال است.

معاون ساخت وتوسعه آزادراه‌ها ادامه داد: هم‌اکنون علاوه بر روش‌های فوق، کد دستوری*720*8#  نیز فعال شده و بیش از 15 هزار دستگاه خودپرداز بانک‌های ملت، سامان، انصار و شهر به منظور پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها در دسترس هموطنان قرار گرفته و با استفاده از شناسه پرداخت در پیامک ارسال شده قابل پرداخت است.

میرشفیع همچنین خاطرنشان کرد: در صورت اعتراض و یا شکایتی نسبت به ثبت نادرست شماره پلاک یک خودرو و یا میزان بدهی می توانند به شماره 100001531 پیامک ارسال کنند و یا با شماره تلفن 63468531 تماس حاصل کنند.

وی با معرفی وب سایت سایت  aaniro.com‌به عنوان مرجع به روز اطلاعات در خصوص عوارض الکترونیک آزادراه‌ها بیان داشت: هموطنان آخرین اطلاعات مرتبط با این موضوع را می‌توانند در وب سایت مذکور دنبال کنند.

به زودی10 آزادراه دیگر به سیستم اخذ عوارض الکترونیک مجهز می‌شود

معاون ساخت وتوسعه آزادراه‌ها از الکترونیکی شدن اخذ عوارض در تمام آزادراه‌های کشور تا تیرماه سالجاری خبر داد و گفت:  به زودی 10 آزادراه دیگر از جمله آزادراه‌های تبریز- زنجان، تبریز- ارومیه، کنارگذر شمالی مشهد، مشهد- باغچه، قزوین- رشت، تهران- پردیس، سلفچگان- ساوه، قم- کاشان، کاشان- اصفهان و بندر شهید رجایی- سیرجان  به این سیستم مجهز خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عادل 0 0

    سلام وممنون اززحمات شما وتین نیوز درموردسواریهای کرایه نتیجه به چه صورت شده؟