| کد خبر: 187270 |

در دیدار با وزیر خارجه قرقیزستان صورت گرفت

◄ تأکید ظریف بر تسهیل صدور روادید برای راننده‌های کامیون‌ها

ظریف در این دیدار ضمن تاکید بر طرح‌های ترانزیتی و تسهیل صدور روادید برای رانندگان کامیون‌، هم‌چنین به اهمیت ویژه‌ای که ایران برای صلح و ثبات و دموکراسی در منطقه قائل است اشاره کرده و گفت: مذاکرات سیاسی بین معاونان وزرای خارجه ایران و قرقیزستان مثبت بوده و تاثیر خوبی بر افزایش مناسبات در ابعاد مختلف دارد.

تین نیوز

 در دیدار معاون وزیر امور خارجه جمهوری قرقیزستان با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص همکاری‌های ترانزیتی و نقش و جایگاه مهم ایران در این زمینه، ایجاد پروازهای مستقیم، اجلاس آتی شانگ‌های و موضوعات منطقه‌ای گفتگو و تبادل نظر شد.

به گزارش تین‌نیوز، ظریف در این دیدار ضمن تاکید بر  طرح های ترانزیتی و تسهیل صدور ویزا برای راننده‌های کامیون‌، هم‌چنین به اهمیت ویژه‌ای که ایران برای صلح و ثبات و دموکراسی در منطقه قائل است، اشاره کرد و گفت: مذاکرات سیاسی بین معاونین وزرای خارجه ایران و قرقیزستان مثبت بوده و تاثیر خوبی بر افزایش مناسبات در ابعاد مختلف دارد.

معاون وزیر امور خارجه قرقیزستان نیز  در این دیدار، تصریح کرد: به‌دنبال تقویت و گسترش مناسبات دوجانبه و بین‌المللی با جمهوری اسلامی ایران هستیم و سفر مقامات دو کشور در سطوح مختلف را در دستور کار داریم و در کنار مناسبات سیاسی و اقتصادی، توسعه و افزایش همکاری های پارلمانی نیز در دستور کار قرار دارد.

نوران نیاز علی اف، معاون وزیر امور خارجه جمهوری قرقیزستان که به تهران سفر کرده است با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محمدجواد ظریف دیدار کرد و در این دیدار ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه ایران و قرقیزستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و طرفین در خصوص همکاری‌های ترانزیتی و نقش و جایگاه مهم ایران در این زمینه، ایجاد پروازهای مستقیم، اجلاس آتی شانگهای و موضوعات منطقه‌ای گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.