| کد خبر: 180099 |

◄ سکه و دلار امروز گران شد

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران با افزایش قیمت نسبت به روز قبل، ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و دلار آمریکا نیز به قیمت 10 هزار و ششصد تومان معامله شد.

تین نیوز

سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران با افزایش قیمت نسبت به روز قبل، ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و دلار آمریکا نیز به قیمت 10 هزار و ششصد تومان معامله شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، امروز در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت 3 میلیون و 650 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 3 میلیون و 450 هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک‌میلیون و 900 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 170 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 650 هزار تومان فروخته می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری با 100 تومان افزایش نسبت به صبح دیروز، 10  هزار و 600 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 10 هزار و 500 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها 12 هزار و 400 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها 12 هزار و 300 تومان است.

همچنین امروز یورو در مرکز مبادلات ارزی با قیمت 4810تومان،‌ قیمت درهم امارات 1143 تومان و قیمت پوندانگلیس نیز 5333 تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 12 هزار و 379 تومان و 2 ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 12 هزار و 400 تومان می‌رسد. قیمت فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی نسبت به روز گذشته 117 تومان افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.