روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد؛
◄ ارایه خدمات بانکی روی برنامه های موبایلی و وب سایت های اینترنتی
ارایه خدمات بانکی روی برنامه های موبایلی و وب سایت های اینترنتی کماکان میسر است.
به گزارش تیننیوز خبر منتشرشده در فضای مجازی با عنوان «ممنوعیت ارائه خدمات بانکی در نرمافزارهای موبایل بانک» صحت نداشته و بخشنامههای مرتبط با این موضوع بر احراز هویت کامل و قوی مشتری به هنگام دریافت این خدمات تاکید داشته و دارند.
روابطعمومی بانک مرکزی ضمن تکذیب برخی اخبار و شایعات مورد اشاره در فضای مجازی، به اطلاع هموطنان عزیز میرساند با توجه به لزوم اهمیت نگهداری و حفاظت از اطلاعات محرمانه مشتریان و جلوگیری از سو استفاده از این امکانات برای دسترسی غیرمجاز و یا فعالیتهای مشکوک به پولشویی، سنجش اصالت و هویت کاربر، خصوصا در فضای مجازی همواره مدنظر این بانک بوده و با توجه به دامنه وسیع فناوریهای مورداستفاده، بانک مرکزی با همکاری بانکها بر دو عامل امنیت و سلامت خدمات بانکی بهعنوان شرط لازم ارائه آنها تأکید دارد.
بدیهی است هیچکس نباید به بهانه سهولت و دسترسپذیری بیشتر، اطلاعات مشتریان را با مخاطره روبهرو کرده یا محملی برای فعالیتهای مشکوک ایجاد کند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.