| کد خبر: 173707 |

کیفیت بنزین افزایش یافت

نتایج تازه‌ترین آزمایش‌ها نشان می‌دهد کیفیت سوخت توزیعی کشور بهبود یافته است.

تین نیوز

مدیرکل پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نتایج تازه‌ترین آزمایش‌ها نشان می‌دهد کیفیت سوخت توزیعی کشور بهبود یافته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری صدا وسیما؛ شینا انصاری با تشریح تازه‌ترین نتایج پایش کیفی سوخت کشور گفت: نتایج نمونه‌ برداری‌ها در شهریورماه، بیانگر بهبود وضع سوخت توزیعی است.

او افزود: براساس پایش انجام شده میزان گوگرد در ۴۵ درصد نمونه‌ها در حد مجاز (۵۰ PPM) و ۵۵ درصد بین ۵۰ و ۲۰۰ ppm گزارش شده است. خوشبختانه در این ماه اعداد بالاتر از ۲۰۰ ppm در نمونه‌های بررسی شده در جایگاه‌های عرضه سوخت تهران و کرج نیز نداشتیم.

وی با تاکید بر این‌که نتایج تجزیه و تحلیل سوخت گازوئیل در نشست کارگروه ملی مقابله با آلودگی هوا گزارش شده است، افزود: این پایش‌ها افزون بر پایش‌هایی است که مقرر بود در چارچوب تفاهم‌نامه بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و معاونت انسانی سازمان حفاظت محیط زیست انجام شود.

مدیرکل پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست از انتشار گزارش‌های پایش کیفیت سوخت کشور روی پورتال سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و تصریح کرد: به‌زودی نتایج پایش‌های انجام شده از ابتدای امسال روی پورتال سازمان منتشر خواهد شد، همچنین امیدواریم تا پایان مهرماه بتوانیم پایش‌ها را در ۲ بخش سوخت بنزین و گازوییل در هشت کلانشهر و محورهای مواصلاتی، به مردم، اصحاب رسانه و دغدغه‌مندان محیط زیست اطلاع‌رسانی کنیم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.