| کد خبر: 171711 |

◄ چرا عرضه بنزین سوپر قطع شده است؟

عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌های سوختگیری این روزها به مساله ای برای رانندگان بدل شده مه رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در خصوص ان توضیحاتی را ارائه کرد.

تین نیوز

در روزهای اخیر گزارشاتی مبنی بر عدم عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌های سوختگیری در تهران و دیگر شهرها به گوش می‌رسد. برخی از مخاطبان تین‌نیوز، در مراجعه حضوری به جایگاه‌های عرضه سوخت برای تهیه بنزین سوپر با این پاسخ مواجه شده‌اند که، «برای ما بنزین سوپر نیاورده‌اند».

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور، با تائید این مطلب، گفت: متاسفانه در یک مقطع کوتاه عرضه بنزین سوپر به جایگاه‌های عرضه سوخت با محدودیت مواجه شد اما، این مشکل خوشبختانه مرتفع شده و به زودی بنزین سوپر به متقاضیان فروخته خواهد شد. از خردادماه تا امروز با رشد8 تا 10 درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته مواجه شده‌ایم.

بیژن حاج محمدرضا با بیان این‌که، محدودیت عرضه بنزین سوپر تا پایان مرداد رفع می‌شود، اظهار کرد: بر اساس جلسات مستمری که با مسئولان عرضه سوخت برگزار شد، مقرر کردیم تا محدودیت عرضه بنزین سوپر نیز تا پایان مردادماه برطرف شودزیرا بسیاری از رانندگان به منظور کاستن از آسیب‌ به سیستم موتور خودرو خود هراز گاهی اقدام به استفاده از بنزین سوپر هنگام سوختگیری می‌کنند.

وی آغاز محدودیت در عرضه بنزین سوپر را از روزهای پایانی خردادماه عنوان کرد و گفت: متاسفانه رشد استفاده از سوخت نسبت به مشابه سال قبل چشمگیر بوده و شاید شرایط خروج از برجام نیز برای بروز این اتفاق بی تاثیر نبوده باشد هر چند که آن روزها تنها تب خروج آمریکا از برجام در کشور وجود داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.