| کد خبر: 156237 |

رحیم زارع عنوان کرد

لزوم استفاده از توان بخش غیردولتی برای اجرای طرح‌های عمرانی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی رویکردهای اصلی و نوین لایحه بودجه سال آینده در نشست مشترک کمیسیون با مسئولان سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: بایستی از توان بخش غیردولتی برای اجرای طرح‌های عمرانی استفاده شود.

تین نیوز
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی رویکردهای اصلی و نوین لایحه بودجه سال آینده در نشست مشترک کمیسیون با مسئولان سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: بایستی از توان بخش غیردولتی برای اجرای طرح‌های عمرانی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ رحیم زارع درباره نشست مشترک دیشب اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولان این سازمان گفت: در این نشست بودجه سال 97 مورد بررسی قرار گرفت و محورهای آن تشریح شد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: رویکردهای اصلی و نوین در لایحه بودجه سال آینده بر بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد تأکید دارد و یکی از موضوع های مهم که لحاظ شده بحث ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی کشوری است.

لزوم استفاده از توان بخش غیردولتی برای اجرای طرح‌های عمرانی
زارع تصریح کرد: استفاده از توان بخش غیردولتی برای اجرای طرح‌های عمرانی و ایجاد صندوق رفاه اجتماعی امید از دیگر مباحث مهم در لایحه بودجه سال 97 کل کشور است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: تعامل اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و مسئولان سازمان برنامه و بودجه می‌تواند نقش مهمی در تدوین بودجه کل کشور داشته باشد.
در این نشست نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی دغدغه‌ها و نظر خود را درباره لایحه بودجه سال 97 بیان کردند که محورهای آن به این شرح است : توجه به هم ترازی حقوق بازنشستگان، تخصیص بموقع ردیف‌های بودجه‌ای، توجه به کارهای عمرانی در کشور، کنترل انتشار اوراق ، نظارت موثر برای مصارف بودجه‌ای و مهار بازار سوداگری وجلوگیری از افزایش قیمت کالاها به صورت کاذب.
نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور هم درباره این نشست گفت: این تعاملات می‌تواند مشکلات کشور را حل کند چرا که کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در رفع مسائل اقتصادی کشور دارد.علاوه بر بررسی لایحه بودجه سال آینده موضوع های دیگر اقتصادی کشور باید با همکاری سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.