| کد خبر: 147828 |

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

افتتاح مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن/ جهت‌دهی یکپارچه به توان توسعه‌ای بانک مسکن

مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن با هدف جهت‌دهی یکپارچه توان توسعه‌ای مجموعه بانک مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان ارشد این بانک افتتاح شد.

تین نیوز

مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن با هدف جهت دهی یکپارچه توان توسعه ای مجموعه بانک مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان ارشد این بانک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن صبح امروز 30 شهریورماه با حضور وزیر راه و شهرسازی، مسئولان ارشد بانک مسکن، نمایندگانی از تمامی سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه وشهرسازی افتتاح شد.

براین اساس بانک مسکن تلاش می کند توان خود را به منظور توسعه کارآفرینی با هدف پیشرفت کشور در بخش مسکن و ساختمان و همچنین پولی و مالی به کار گیرد.

بخش عمده فعالیت این مرکز ایده محوری، دریافت، پرورش، حمایت و نهایتا تجاری سازی ایده ها با تأکید بر انجام امور تحقیقاتی و توسعه فناوری بخش مسکن و ساختمان است.

همچنین نوآوری در خدمات مالی با محوریت خدمات پرداخت و بانکداری الکترونیک با تبعیت از اسناد بالادستی به منظور تأمین بسته های منتج به تأمین مسکن بخش دیگری از اهداف این مرکز توسعه ای است.

در عین حال سهولت دسترسی فاقدین مسکن به ویژه گروه های کم درآمد، ارتقای کیفی و کمی مسکن تولیدی کشور، حمایت از سرمایه گذاری در امر تولید مسکن با استفاده از فناوری های نوین و بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری از دیگر اهداف این مرکز عنوان شده است.

براین اساس تمام فعالیت های مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن مبتنی بر سوددهی و در راستای اجرای اصول اقتصاد مقاومتی است .

گفتنی است در مراسم فوق علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی کشوری، اصغر فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه شهرسازی در امور بین الملل، داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داود پرهیزکار رئیس سازمان هواشناسی کل کشور، مهرداد تقی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، حبیب اله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، حسین عبده تبریزی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور مدیریت و تامین مالی، هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و سید سعید سیدعلائی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی نیز وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کنند./

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.