| کد خبر: 131282 |

مدیر بخش خاورمیانه شرکت DB آلمان؛

◄ بازار ایران پس از برجام به سرعت در حال توسعه است

تین نیوز

مدیر بخش خاورمیانه شرکت DB آلمان گفت: بازار ایران یک بازار فوق‌العاده و در مسیر توسعه است.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، آرش میرزایی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ریلی و در گفتگو با این شبکه خبری با اشاره به سابقه همکاری ایران و آلمان در بخش ریلی گفت: بنیه راه‌آهن ایران آلمانی است و این همکاری در بخش ریلی بسیار قدیمی است. هر دو کشور از چندین دهه پیش در این زمینه همکاری قوی داشتند.

 

میرزایی تصریح کرد: اولین پروژه‌های ما در دهه‌های 60 و 70 با ایران شروع شده بود و تا دهه 90 ادامه داشت که متاسفانه به دلیل تحریم‌ها متوقف شد. اما از نوامبر سال 2015 که تحریم‌ها رفع شد دوباره فعالیت‌مان را آغاز کردیم. واقعیت این است که بازار ایران پس از برجام به سرعت در حال توسعه است.

 

مدیر بخش شرکت DB آلمان با بیان اینکه ما در حال حاضر هم در ایران فعال هستیم اظهار داشت: ما در حال حاضر قراردادی با یک شرکت ایرانی داریم که که بسیار جالب است و آن هم در راستای بهبود سرویس‌دهی بیرون و درون قطارها که در نهایت باعث افزایش سهم بازار می‌شود.

 

او گفت: بازار ایران همیشه بازار خوبی بوده و هنوز هم هست. کار در ایران زیاد است و خود راه‌آهن و دولت برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه دارند. امیدواریم بانک‌های داخلی و خارجی بیشتر همکاری کنند تا پروژه‌ها را فاینانس کنند.

 

میرزایی تاکید کرد: ما در حال حاضر با یک شرکت ایرانی در حال همکاری هستیم و هنوز دفتری نداریم و تا 6 ماه آینده دفتر و کارمندان خودمان را در ایران خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.