| کد خبر: 268395 |

راه‌ اندازی سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور و مرور جدید در محورهای استان اصفهان

۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور جدید با مجوز مرکز مدیریت راه های کشور و با هدف ارتقای ایمنی تردد در محور های مواصلاتی استان اصفهان اجرا می شود.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: ۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور جدید با مجوز مرکز مدیریت راه های کشور و با هدف ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان اجرا می شود.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی؛ فرزاد دادخواه اظهار کرد: با مجوز مرکز مدیریت راه های کشور، ۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور جدید در محورهای فولادشهر نجف آباد، موته گلپایگان و اردستان نائین بر اساس دستورالعمل مرکز مدیریت راه های کشور و با حضور پلیس و سایر سازمان های مرتبط مکانیابی شد و فرآیند نصب آن به زودی آغاز و بهره برداری از آن به منظور مدیریت سرعت و ارتقای ایمنی در محورهای مذکور در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

دادخواه افزود: سامانه های جدید علاوه بر قابلیت ثبت سرعت لحظه ای امکان ثبت سرعت متوسط و سایر تخلفات رانندگی مانند؛ تردد ناوگان سنگین بدون بارنامه را خواهند داشت.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان ابراز امیدواری کرد با رفع موانع قانونی و تأمین اعتبارات لازم از سوی استانداری و سازمان راهداری تجهیز حداکثری محورهای استان به سامانه های ثبت تخلف عبور و مرور به منظور کاهش سرعت و شدت تصادفات انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.