| کد خبر: 265009 |

پیش به سوی ساخت خانه سبز در کشور

ایجاد ساختمان های سبز بالاخص در شهر اصفهان به صورت جدی در دست پیگیری است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه برگزاری همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان گفت: مبحث ایجاد ساختمان های سبز بالاخص در شهر اصفهان به صورت جدی در دست پیگیری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ اولین روز از همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان با حضور حامد مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، حمزه شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور،   علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر مقامات کشوری و استانی برگزار شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: با توجه به اخذ دبیرخانه ملی بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، این اداره کل با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، برنامه ریزی لازم برای برگزاری همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان را بعمل آورد.  

وی افزود: براین اساس شاهد برگزاری چهارمین همایش ملی مدیریت مصرف انرژی کشور هستیم که متقاضیان سراسر کشور امکان ثبت نام برای شرکت در این همایش که در استان اصفهان در حال برگزاری است، داشتند.  

قاری قرآن با بیان اینکه این همایش دارای امتیاز اخذ گواهی جهت تمدید و ارتقا پروانه اشتغال به کار مهندسی است، عنوان کرد: همایش فوق مرتبط با رشته های چهارگانه عمران (نظارت)، معماری (نظارت و طراحی)، برق (نظارت و طراحی) و مکانیک (نظارت و طراحی) بوده و افرادی که در این همایش به صورت حضوری یا غیر حضوری شرکت و آزمون حضوری پایان دوره را با موفقیت سپری کنند گواهی آموزشی پایان همایش را دریافت می کند.  

وی خاطرنشان کرد: آزمون به طور هماهنگ در سازمانهای نظام مهندسی استانها برگزار می شود و گواهینامه آن قابل قبول جهت ارتقا یا تمدید پروانه در کل کشور است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف انرژی در حوزه های مختلف ساختمانی، صنعتی و کشاورزی اظهار کرد: در حال حاضر در زمینه ایجاد مراکز کمک کننده در بخش مدیریت مصرف انرژی اقداماتی در حال انجام است همچنین ایجاد پایگاه های خاص و مبحث ایجاد ساختمان های سبز بالاخص در شهر اصفهان به صورت جدی در دست پیگیری است.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.