| کد خبر: 262797 |

دستور وزیر راه وشهرسازی درخصوص تحویل جاده سیسخت به نورآباد توسط شرکت زیرساخت

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی از دستور وزیر راه وشهرسازی پیرامون تحویل جاده سیسخت به نورآباد توسط شرکت زیرساخت به راهداری استان اصفهان خبرداد.

تین نیوز

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی از دستور وزیر راه وشهرسازی پیرامون تحویل جاده سیسخت به نورآباد توسط شرکت زیرساخت به راهداری استان اصفهان خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، اصغر سلیمی به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیرامون تخصیص قیر شهر سمیرم، احداث جاده کمربندی شرقی شهر سمیرم،مناقصه جدید باند دوم سمیرم به یاسوج، تعیین تکلیف جاده سیسخت به نورآباد، مطالعه بروجن-لردگان-خوزستان از سمیرم به آزادراه اصفهان-شیراز و تعریض دوراهی زمان کهریز به بیده  "بذرپاش" وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگویی انجام شد.

نماینده مردم سمیرم درمجلس شورای اسلامی با اشاره به حمل و انتقال لوله انتقال آب شهرک گلخانه ای شهر کمه،مطرح کرد:بخشی از (۴ سرویس) لوله‌های پلی اتیلن سایز ۲۰۰ میلیمتر به متراژ ۵۶۴۰ متر جهت انتقال آب شهرک گلخانه ای ۱۰۰ هکتاری شهر کمه انجام و در فضای تعبیه شده در شهر کمه تخلیه شد.

سلیمی با اشاره به اصلاح سازوکار تحویل قیر به دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۲،در ادامه افزود:نمایندگان مجلس به منظور رفع ایراد شورای نگهبان سازوکار تحویل قیر به دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۲ را اصلاح کردند.طی متن اصلاحی وزارت نفت مکلف است معادل مبلغ 200 هزار میلیارد ریال نفت خام از محل منابع در اختیار شرکت ملی نفت ایران را در اختیار پالایشگاه ها قرار داده و به میزان آن به صورت ماهانه از ابتدای سال 1402 مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) با 50 درصد قیمت بورس در اختیار دستگاه های اجرایی موضوع این بند قرار دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان درمجلس با اشاره به دستور وزیر راه وشهرسازی پیرامون تحویل جاده سیسخت به نورآباد توسط شرکت زیرساخت به راهداری استان اصفهان، مطرح کرد:با تلاش های شهردار و شورای شهر؛روند اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر محلات سطح شهر کمه ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.