| کد خبر: 257618 |

ایمنی مبادی ورودی اصفهان مناسب سازی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: مبادی ورودی کلان شهر اصفهان از نظر وضعیت منظر راه و ایمنی دچار اشکالاتی است که رفع این اشکالات در دستور کار قرار گرفته است.

تین نیوز

 

فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان اظهار کرد: امسال به صورت ویژه رویه آسفالت، تکمیل روشنایی راه ها، ساماندهی سه راهی ها و رفع نقاط پر تصادف استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم نتایج خوبی را در راستای ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی بدنبال داشته باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دادخواه با اشاره به اینکه پروژه راه اصفهان - بهارستان شروع شده اظهار داشت: زیرسازی ها و تعویض نیوجرسی ها از معمولی به مفصلی و در ادامه تکمیل روشنایی و لکه گیری و روکش آسفالت که مورد درخواست جدی مردم استان و استان های همجوار قرار داشت، انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ادامه داد: محور سگزی - اصفهان در محدوده جیلان آباد به اصفهان تا پل دره شوری و تقاطع فرودگاه در برنامه قرار گرفته است.

وی افزود: نصب و جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل موجود در آزاد راه معلم شروع شده و اینگونه اقدامات در سایر نقاط استان هم بصورت گسترده در حال انجام است.

دادخواه با بیان اینکه هزینه های نگهداری و ترمیم راهها بسیار سنگین است، اضافه کرد: نصب هر کیلومتر نیوجرسی مفصلی ۲ میلیارد تومان هزینه دارد.

دادخواه خاطرنشان کرد: روکش آسفالت هزار کیلومتر راه در این استان ۲ هزار میلیارد تومان هزینه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان بیان کرد: در صورتی که امسال مرمت راه های استان انجام نشود، سال آینده امکان اجرا با این هزینه ها وجود ندارد و بجز مباحث تورمی، بارندگی و گذشت زمستان از روی جاده ها موجب تشدید خرابی راه ها و افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی هزینه ها خواهد شد.

وی افزود: نوسازی و بازسازی ناوگان، روکش آسفالت جاده ها، معاینه فنی خودروها و انجام همه این اقدامات در راستای ارتقای ایمنی تردد و جلوگیری از حوادث رانندگی است.

گفتنی است، استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص آن در مرکز به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رُتبه اول حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را داراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    جاده مبارکه به بروجن خیلی خراب شده قسمت مربوط به استان اصفهان نیاز به پرنمودن چاله ها وروکش آسفالت دارد ای کاش ترمیم می شد تمام زیر وبند سواری ازبین می رود چه به برسد به کامیون واتوبوس باید دردستور کار درست شدن قرار بگیرد با تشکر