| کد خبر: 217946 |

رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد

لغزندگی سطح جاده ها در همدان/ترافیک نیمه سنگین در گردنه ها

رئیس پلیس راه استان همدان از لغزندگی شدید سطح جاده ها در پی بارش برف شب گذشته در همدان خبر داد.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه استان همدان از لغزندگی شدید سطح جاده ها در پی بارش برف شب گذشته در همدان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا ، سرهنگ علی فکری در تشریح این خبر گفت: با توجه به بارش برف شب گذشته و کولاک در سطح جاده ها و در پی آن یخ زدگی، سطح جاده ها به ویژه در محورهای کوهستانی و گردنه ها به شدت لغزنده است.

وی افزود: البته با انجام نمک پاشی توسط عوامل راهداری بخشی از این مشکل رفع شده اما لازم است رانندگان با احتیاط و توجه کامل به جلو و پرهیز از سرعت، سبقت و تجاوز به چپ رانندگی کنند.

فکری بیان کرد: تمامی جاده ها در استان باز است و تردد در آنها جریان دارد اما در گردنه ها به علت لغزندگی، شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان هستیم.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان با تأکید بر رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان گفت: رانندگان تجهیزات کامل زمستانی را در این گونه شرایط به همراه داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان نیز اعلام کرد: در حال حاضر تمام محورهای استان باز است اما غالب محورهای اصلی، فرعی و کوهستانی به علت بارش برف و باران لغزنده است.

حسین بشری مطرح کرد: به علت تداوم بارش ها علاوه بر اینکه سطح جاده ها لغزنده است، در برخی محورها به ویژه در گردنه ها و مسیرهای کوهستانی مه گرفتگی وجود دارد که ضرورت دارد رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند. 

وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به تداوم بارش ها از سفر های غیرضروری حتماً پرهیز کنند و اگر ناچار به تردد هستند علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی به توصیه همکاران بنده در طول مسیر توجه و همکاری لازم را داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.