| کد خبر: 246886 |

ضرورت تقویت ناوگان حمل‌ و نقل شهری در زاهدان

رئیس کمیسیون عمران ‌و حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: با توجه به پیگیری‌ های مکرر شورای اسلامی شهر در زمینه عبور و مرور شهری و تقویت ناوگان حمل‌ و نقل عمومی شاهد نارضایتی شهروندان هستیم، لذا تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی امری ضروری است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: با توجه به پیگیری های مکرر شورای اسلامی شهر در زمینه عبور و مرور شهری و تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی شاهد نارضایتی شهروندان هستیم، لذا تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی امری ضروری است.

به گزارش تین نیوز، فاطمه راشکی  در نشست کمیسیون تلفیق "عمران و حمل ونقل شهری" و "حقوقی، املاک و نظارت" شورای اسلامی شهر زاهدان، اظهار کرد: تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی شهر زاهدان امری ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: علی رغم پیگیری های مکرر شورای اسلامی شهر در زمینه عبور و مرور شهری و تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی، شاهد نارضایتی شهروندان در این زمینه هستیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شهری شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: برای بهبود شرایط نیاز به اقدامات و تدابیری داریم که بتوانیم به نیازهای شهروندان پاسخ دهیم و رفاه شهروندان را تأمین کنیم.

وی تصریح کرد: پس از ارائه گزارش از اقدامات و بیان نظرات اعضای حاضر در جلسه مقرر شد تا اقداماتی از جمله ساخت و بازسازی ایستگاه های اتوبوس به ویژه در محلات کمتر توسعه یافته، تجهیز ایستگاه های مکانیزه در سطح شهر و ساماندهی ۵۰۰ دستگاه تاکسی برای خدمات دهی در سطح شهر جهت رفع مشکلات موجود انجام شود.

راشکی افزود: راه اندازی سه دستگاه خودروی گشت، پیگیری مناقصه ۱۸ دستگاه اتوبوس بازسازی شده جهت تحویل به پیمانکاران، استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه حمل ونقل و مطالعه و ارائه طرح در خصوص کاهش ترافیک معابر دانشگاه، آزادی، معلم، شهید بهشتی، بزرگمهر و میدان آزادی از مواردی است که در جلسه کمیسیون عمران حمل ونقل شورای اسلامی شهر زاهدان مطرح شد تا به آنها رسیدگی شود.

وی گفت: مقرر شد، شهرداری زاهدان نسبت به ارسال لایحه به منظور رایگان کردن حمل ونقل عمومی در روز دوم مهرماه، به مناسبت آغاز سال تحصیلی اقدام کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.