| کد خبر: 234583 |

رئیس برنامه‌ریزی تعمیرات نورد گرم فولاد مبارکه عنوان کرد:

◄ اجرای موفق تعمیرات سالیانه ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه

رئیس برنامه ریزی و کنترل نگهداری تعمیرات نورد گرم فولاد مبارکه از اجرای موفق توقف سالیانه در ناحیه نورد گرم این شرکت خبر داد.

تین نیوز

اصفهان/الهام ندیمی| مرتضی رمضانی با اعلام این خبر افزود: توقف سالیانه نوردگرم به مدت هفت روز و با بیش از 23 هزار نفر ساعت کار و با همکاری پیمانکاران و سایر واحدهای سازمان با موفقیت به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، وی در تشریح این خبر افزود: با توجه به اهمیت تولید خط نوردگرم و محدودیت زمانی جهت آماده‌سازی‌های لازم، در کمتر از سه هفته فعالیت‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی با همکاری مجدانه کلیه گروه‌های مرتبط انجام گردید و در نهایت تعمیرات سالانه با انجام موفقیت‌آمیز تمام فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده، طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده به اتمام رسید.

رئیس تعمیرات خط نورد گرم نیز در خصوص این عملیات سالیانه گفت: در توقف سالیانه امسال، همکاران ناحیه نورد گرم با تلاش و همدلی و همکاری صمیمانه پیمانکاران و سایر واحدهای سازمان موفق به اجرای کامل فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده به‌صورت کاملا ایمن در خط نورد گرم شدند.

مسعود نصیری به مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در راستای انجام این توقف سالیانه اشاره کرد و افزود: اصلاح میزهای هات شارژ کمپ 3 انبار تختال، انجام فعالیت‌های تعمیراتی اساسی کوره 4، ماشین‌کاری سکشن‌های 1DC و 4DC قسمت نورد مقدماتی، تعمیر مبدل سیستم‌های L2 و L3 در قسمت نورد مقدماتی برای اولین بار توسط تیم تعمیرات ناحیه نوردگرم، تعویض یاتاقان سر جلو موتور بالایی قفسه R3 برای اولین بار، تعویض لاین کنتاکتورهای قفسه R1 برای اولین بار و اصلاح کامل بیس قیچی، تعویض شوت قیچی و اصلاح دیواره چاله قیچی قسمت نورد نهایی ازجمله مهم‌ترین اقدامات شده در این زمینه است.

وی تعویض پینیون قفسه‌های F2 و F5 نورد نهایی، تعویض هدر اصلی آب 4bar در قسمت نورد نهایی، اصلاح کانال فلوشینگ قسمت نورد مقدماتی و کلاف پیچ، ماشین‌کاری پینچرول 2 در قسمت کلاف پیچ، تعمیرات اساسی سکشن‌های خنک‌کاری قسمت کلاف پیچ (ROT)، اصلاح دریچه گیت ثابت هر سه کلاف پیچ و انجام فاز اول پروژه تقسیم شین جرثقیل‌های خط نوردگرم را از دیگر اقدامات مهم در اجرای این توقف عنوان کرد.

نصیری در پایان از حمایت‌های مدیریت عالی و سایر مدیریت‌های سازمان و نیز زحمات بی‌دریغ کلیه همکاران ناحیه نورد گرم و پشتیبانی و سایر نواحی به‌ویژه تعمیرات مرکزی و تعمیرگاه مرکزی و شرکت‌های پیمانکار نوردگرم که در برنامه‌ریزی و اجرای این توقف همکاری نمودند، قدردانی کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.