| کد خبر: 203342 |

نقش مهم دستگاه‌ها و شهرداری‌ها در اتمام پروژه‌های نیمه تمام

علیرضا قاری قرآن در سفر به شهرستان فلاورجان ضمن بازدید از پروژه های عمرانی حوزه راه و شهرسازی، مسایل و مشکلات در شهرستان را متنوع دانست و بر لزومت اولویت‌بندی پروژه ها جهت اتمام تاکید داشت.

تین نیوز

علیرضا قاری قرآن در سفر به شهرستان فلاورجان ضمن بازدید از پروژه های عمرانی حوزه راه و شهرسازی، مسایل و مشکلات در شهرستان را متنوع دانست و بر لزومت اولویت‌بندی پروژه ها جهت اتمام تاکید داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره‌ ارتباطات‌ و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن، مدیر کل راه و شهرسازی استان در سفر خود به شهرستان فلاورجان ضمن بازدید از پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان در جلسه‌ای که به منظور رفع مسایل و مشکلات پیش روی پروژه ها تشکیل شد, حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ابتدا با اعلام اینکه برخی پروژه ها در شهرستان شامل زمان شده و علیرغم بازدید توسط مسئولین هنوز اقدامی برای تکمیل آنها انجام نشده اظهار داشت: در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان اقدامات خوبی انجام شده اما برخی پروژه های شهرستان با توجه به نیاز به آزادسازی شامل زمان شده که لازم است مورد پیگیری قرار گیرد تا به سرانجام رسد.

علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه بیان داشت: مسایل و مشکلات در شهرستان متنوع است که لازم است آنها را اولویت بندی و نسبت به تکمیل آنها اقدام کنیم. 

وی افزود: در بحث تکمیل پروژه ها، شهرداری‌ها می توانند بسیار موثر باشند و با کمک شهرداری ها می‌توان بخش عمده ای از مشکلات این حوزه را در شهرستان مرتفع کرد.

وی در خصوص پروژه کمربندی جنوب غرب واقع در شهرستان فلاورجان گفت: با گشایش اعتبارات لازم, مقرر است تا پیمانکار پروژه کار را ادامه دهد و در ادامه پل کلیشاد را پیگیر هستیم تا پایان سال به اتمام رسد.

کمربندی پیربکران به خوانسارک هم با آزادسازی باغات و درختان در مسیر توسط شهرداری آماده احداث خواهد بود.

در خصوص پل بهاران نیز ۹۰۰متر پروژه آماده آسفالت است و مابقی مسیر نیز بطول ۹۰۰متر نیاز به آزادسازی دارد که با کمک شهرداری ادامه مسیر احداث خواهد شد.

 وی اظهار داشت: پل های عابر پیاده ذوب آهن تا یکماه آینده احداث و چهار پل موجود در مسیر نیز نسبت به تخریب آنها اقدام و ادامه مسیر احداث خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با توجه به اهمیت ساخت مسکن در شهرستان در قالب طرح اقدام ملی بیان داشت: متاسفانه در شهرستان فلاورجان اراضی دولتی برای اختصاص به این امر وجود ندارد که در صورت در اختیار قرار دادن اراضی مازاد بر استفاده توسط دستگاه‌های دولتی در شهرستان که طبق قانون انجام می‌شود و یا در قالب تنظیم تفاهم نامه با نهادهایی همچون آموزش و پرورش, ستاد فرمان اجرای امام (ره), ارتش و... می توان مشکل مسکن را در شهرستان مرتفع کرد.

قاری قرآن در پی این اقدام که نتیجه آن به خود شهرستان بر می گردد اظهار داشت: لازم است تا طبق قانون اراضی مازاد بر استفاده ادارات و دستگاه‌های دولتی به راه و شهرسازی تحویل شود تا این اراضی برای مصارف شهرستان و در قالب کاربری های مورد نیاز شهرستان استفاده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.