| کد خبر: 2007 |

زمان بهره‌برداری از متروی اصفهان مشخص نیست

تین نیوز | عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اتوبوس تنها شیوه استفاده از حمل و نقل عمومی در اصفهان است و پروژه متروی اصفهان مشخص نیست که در چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

ابوالفضل قربانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه باید مراقب باشیم که میانگین افزایش قیمت‌ها بیشتر از افزایش دستمزد‌ها نباشیم، اظهار کرد: در حال حاضر سرویس‌دهی اتوبوس‌های اصفهان به شهروندان در مسافت‌های طولانی صورت می‌گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه با توجه به این موضوع قیاس بین تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در زمینه کرایه دریافتی از مردم صحیح نیست، اضافه کرد: افزایش 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس‌های اصفهان منطقی است و افزایش بلیت اتوبوس‌ها تنها بخشی از هزینه‌های اتوبوس‌رانی را جبران می‌کند.
 
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اتوبوس تنها شیوه استفاده از حمل و نقل عمومی در اصفهان است، تصریح کرد: پروژه متروی اصفهان مشخص نیست که در چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی با بیان اینکه خوش‌بینی در این زمینه نیز این است که مراحل آزمایشی استفاده از پروژه متروی اصفهان نیز در سال آتی صورت بگیرد، ادامه داد: با توجه به این موضوع شهرداری و شورای شهر برای توسعه حمل و نقل عمومی در اصفهان باید بودجه‌های لازم را به اتوبوس‌رانی اختصاص بدهند.
 
قربانی با اشاره به اینکه در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 191 میلیارد و 900 میلیون تومان به اتوبوس‌رانی اصفهان اختصاص داده شده است، تاکید کرد: البته امسال کمک دولت به اتوبوس‌رانی تنها پنج میلیارد تومان بوده است و دولت باید به به توسعه حمل و نقل عمومی در اصفهان توجه ویژه داشته باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه در بودجه سال آتی دولت نیز 45 میلیارد تومان برای اتوبوس‌رانی در نظر گرفته شده است، افزود: البته به نظر نمی‌رسد کمکی از سوی دولت در راستای این موضوع صورت بگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.