| کد خبر: 199810 |

27 اتوبوس شهری اصفهان دیروز در آتش سوخت

27 دستگاه اتوبوس شهری در آتش سوخت.

تین نیوز

27 دستگاه اتوبوس شهری در آتش سوخت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: در 24 ساعته گذشته توسط برخی از افراد ناشناس 27 دستگاه اتوبوس شهری  به طور کامل در آتش سوخت و  60 دستگاه اتوبوس واحد نیز به دلیل برخورد سنگ یا آتش سوزی دچار خسارت شد، که نیازمند تعمیر است .

ایمان حجتی همچنین از خسارت به 5 ایستگاه خط یک قطار شهری شامل شهید علیخانی ،شهید مفتح ،تختی و باهنر نیز خبر داد و افزود:تا رفع تعمیر این ایستگاه ها ،سرویس دهی به شهروندان در حوزه ی حمل و نقل با تاخیر انجام خواهد شد .

وی از آسیب به گیت ها و شیشه های سکوریت برخی از ایستگاه های بی آر تی نیز خبر داد و  گفت: در پی این اغتشاشات شهرداری منطقه 10 نیز خسارت جدی دیده است .

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان نیز از آتش سوزی و خرابی برخی از چراغ های راهنمایی و رانندگی سطح شهر خبر داد و افزود: بیش تر این خسارت ها در محدوده ی خیابان های پروین ، 24 متری ، لاله ، چهارراه تختی ،ملک شهر ،شهید علیخانی ، فلکه احمد آباد، فلکه خوراسگان،شیخ طوسی، رهنان و بلوار آتشگاه بوده است .

وی به آسیب برخی از گاردریل ها و تاسیسات شهری مربوط به بازی کودکان در پارک ها نیز اشاره کرد و گفت: در پی این اتفاقات دیشب نیز تعداد زیادی از مصالح طرح شهری در دست اجرای پل آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی نیز غارت شدو خسارت های فیزیکی زیادی به این طرح وارد شد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.