| کد خبر: 162391 |

◄ کاهش 7 درصدی تصادفات جاده‌ای اصفهان

رئیس پلیس‌راه اصفهان گفت: احداث باند دوم در محورهای استان و همکاری‌های پلیس و اداره راه و شهرسازی منجر به کاهش تصادفات جاده‌ای شده است.

تین نیوز

رئیس پلیس‌راه اصفهان گفت: احداث باند دوم در محورهای استان و همکاری‌های پلیس و اداره راه و شهرسازی منجر به کاهش تصادفات جاده‌ای شده است.

سرهنگ حسین پور قیصری گفت: آمار پزشکی قانونی  حاکی از این است که تصادفات جاده‌ای در اصفهان در 11 ماه ابتدایی سال با ۷ درصد کاهش روبرو بوده است.

پور قیصری افزود: بیشترین درصد تصادفات در روزهای پنجشنبه و جمعه و ۸۱ درصد افراد مربوط به افراد بومی محلی بوده است.

رئیس پلیس‌راه استان گفت:  علت وقوع بسیاری از حوادث رانندگی عدم توجه راننده به جلو، خواب‌آلودگی و سرعت غیرمجاز عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز به اولویت‌ها برای دوبانده کردن محورهای استان اصفهان اشاره کرد و گفت: محورهای استان اصفهان نیازمند توسعه است.

به گزارش تین‌نیوز، حجت‌الله غلامی گفت: استان اصفهان با دارا بودن ۱۱۵۰۰ کیلومتر طول راه  و ترافیک راه‌های اصفهان نیازمند توسعه راه است.

او گفت: اولویت اصفهان در دوبانده کردن جاده‌های شهرستانی و بین استانی در دوره ۴ ساله است.

غلامی درباره وضعیت پروژه‌های بزرگراهی استان گفت:: علاوه بر احداث آزادراه‌های شرق و غرب اصفهان، آزادراه اصفهان – شیراز به طول ۱۲۰ کیلومتر در مرحله اخذ مصوبه هیئت دولت است.

او درباره بزرگراه‌های استان گفت: بزرگراه بادرود به سمت نائین و یزد در مرحله انعقاد تفاهم‌نامه است و همچنین محور نجف‌آباد به سمت فلاورجان نیز در مرحله جذب سرمایه‌گذار است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.