| کد خبر: 266481 |

هوای کلانشهرها از امروز تا دو روز آینده آلوده است

تهران امروز وزش باد خواهد داشت و از پنجشنبه بعد از ظهر و روز جمعه وزش باد رخ می دهد و روز جمعه بارش پراکنده باران هوای تهران را تخلیه می کند.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده های جوی طی دو روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و گفت: امروز نیز در کرج، تهران، قم، اراک، اصفهان، مشهد و تبریز شرایط برای گروه های حساس ناسالم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی وضعیت جوی و آب و هوای امروز چهارشنبه 13 دی ماه را تشریح کرد و گفت: امروز بارش های پراکنده باران در جنوب خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود و فردا این بارش ها در سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی، نیمه جنوبی خراسان رضوی، کرمان و شرق هرمزگان رخ می دهد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی از اواخر وقت روز پنجشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می شود و روز جمعه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، کردستان، شمال کرمانشاه، زنجان، قزوین و البرز بارش باران و وزش باد و در مناطق مستعد و سردسیر بارش برف را شاهد خواهیم بود که این وضعیت روز شنبه در نیمه شمالی کشور ادامه می یابد. 

گودرزی یادآور شد: دو روز آینده شهرهای صنعتی افزایش غلظت آلاینده های جوی را تجربه می کنند و امروز نیز در کرج، تهران، قم، اراک، اصفهان، مشهد و تبریز شرایط برای گروه های حساس ناسالم است.

وی افزود: تهران امروز وزش باد خواهد داشت و از پنجشنبه بعد از ظهر و روز جمعه وزش باد رخ می دهد و روز جمعه بارش پراکنده باران هوای تهران را تخلیه می کند.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه دما در پایتخت به ۱۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.