| کد خبر: 265730 |

کاهش ۶ تا ۱۰ درجه ای دما در شمال شرق و شمال غرب

از سه شنبه تا پنجشنبه در کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی شده است که همین شرایط سبب تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم آلودگی هوا تا پایان هفته از بارش برف و باران در ارتفاعات رشته کوه زاگرس و نیمه شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز در استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل، مناطقی از آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و ارتفاعات استان های خراسان رضوی و زنجان و ارتفاعات رشته کوه البرز، بارش باران و برف همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام کاهش ۶ تا ۱۰ درجه ای دما در شمال شرق و شمال غرب، ادامه داد: شدت بارش های امروز مربوط به استان مازندران است که هموطنان در این مناطق باید توجه داشته باشند. همچنین، پیش بینی می شود به سبب وزش باد از میزان غلظت آلاینده های جوی در بیشتر مناطق کاسته شود.

رفیعی توضیح داد: از سه شنبه تا پنجشنبه در کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی شده است که همین شرایط سبب تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی از تلاطم در دریای خزر و صدور هشدار نارنجی برای این منطقه خبر داد و گفت: مناطق ساحلی و فراساحل استان های گیلان، مازندران و گلستان متلاطم و مواج است.

به گفته وی، تهران امروز نیمه ابری است که به تدریج افزایش ابر و باد را خواهد داشت. کمینه دمای پایتخت امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد و بیشینه دمای امروز تهران به ۱۵ درجه بالای صفر می رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.