| کد خبر: 231278 |

باران و تگرگ میهمان ۱۲ استان کشور در هفته آتی

طبق گزارش هواشناسی ۱۲ استان کشور تا اواسط هفته آینده با بارش باران مواجه خواهند شد. بارش‌ها از شنبه تا دوشنبه (اول تا سوم خرداد) شدت بیشتری خواهد داشت و احتمال تگرگ نیز برای برخی از مناطق وجود دارد.

تین نیوز

طبق گزارش هواشناسی ۱۲ استان کشور تا اواسط هفته آینده با بارش باران مواجه خواهند شد. بارش‌ها از شنبه تا دوشنبه (اول تا سوم خرداد) شدت بیشتری خواهد داشت و احتمال تگرگ نیز برای برخی از مناطق وجود دارد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی امروز به جز ارتفاعات «کرمان» و شمال «هرمزگان» که شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود برای بیشتر نقاط کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

فردا شنبه برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه و مناطق مرتفع و کوهستانی واقع در استان‌هایی مثل اردبیل، جنوب کردستان، شمال زنجان، غرب مازندران، شرق تهران، شمال سمنان، جنوب اصفهان، شمال و شرق استان فارس و جنوب کرمان بارش باران را تجربه خواهند کرد.

همچنین، روز یکشنبه بارش‌ در برخی از مناطق شمال غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس نیز  ادامه خواهد داشت. این بارش‌ها تا اواسط هفته آتی، با شدت و ضعف تداوم خواهد داشت.

بارش‌ها از شنبه تا دو شنبه شدت بیشتری خواهد داشت و احتمال ریزش تگرگ نیز برای برخی مناطق وجود دارد. در مناطق شرق و جنوب شرق کشور، به ویژه در منطقه «زابل» وزش بادهای شرقی رخ خواهد داد که می‌تواند منجر به ریزش گردوخاک بشود.

امروز و فردا نیز با توجه به افزایش سرعت وزش باد در خوزستان، به ویژه در نیمه غربی آن احتمال گرد و خاک در این استان وجود دارد. امروز آب‌های خلیج فارس و شرق دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

گزارش هواشناسی برای امروز تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌کند. همچنین بیشینه دمای امروز تهران ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.