| کد خبر: 219791 |

معاون استاندار اردبیل خبر داد

◄ آغاز ساخت 1250 واحد مسکن در اردبیل

اردبیل| معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز ساخت یک هزار و 250 واحد مسکن در شهر اردبیل و در قالب طرح اقدام ملی خبر داد.

تین نیوز

اردبیل| معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز ساخت یک هزار و 250 واحد مسکن در شهر اردبیل و در قالب طرح اقدام ملی خبر داد.

فرزاد قلندری در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تامین زمین برای احداث مسکن اقدام ملی در شهرهای مختلف استان اردبیل شروع شده و بخشی از این اراضی نیز با همکاری دستگا‌ه‌های اجرایی تامین شده است.

وی به مشارکت بنیاد مسکن در اجرای این پروژه‌ها در شهرهای مختلف استان اشاره و خاطرنشان کرد: در مجموع با تلاش مسئولان استانی قرار است 12 هزار واحد مسکن  در قالب طرح اقدام ملی در شهرهای مختلف استان اردبیل اجرایی و عملیاتی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: علاوه بر اینکه ۵۴۰ واحد مسکونی که در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر اردبیل در دست اجراست، عملیات اجرایی احداث یک هزار و 250 واحد مسکونی جدید نیز در قالب این طرح در شهر اردبیل مراحل نهایی صدور مجوز بوده و طی چند روز آینده آغاز می‌شود.

قلندری از اختصاص زمین برای احداث یک هزار واحد مسکونی دیگر خبر داد و افزود: در قالب طرح اقدام ملی مسکن شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیات اجرایی تعدادی از این واحدها را در شهرهای مختلف شروع کرده است.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز و افزایش متقاضیان واجد شرایط زمین مورد نیاز را بصورت رایگان تامین می‌کنیم، تصریح کرد: زمین برای احداث واحدهای بیشتر در شهرهای استان وجود دارد و مشکل تامین زمین برای متقاضیان بیشتر در استان اردبیل نداریم.

قلندری از وضعیت حوزه خدمات شهری و حمل و نقل درون شهری در شهرهای مختلف استان از دیگر مسایل بر شمرد و بیان کرد: از مسئولان ارشد کشوری برای حل برخی از مشکلات و جذب اعتبارات لازم در خواست می‌کنیم منابع مالی بیشتر در قالب یارانه و تسهیلات در اختیار شهرداری‌های استان قرار گیرد.

 

فاز اول منطقه ویژه اقتصادی نمین سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از بهره‌برداری  از فاز اول منطقه ویژه اقتصادی نمین در سالجاری خبر داد و گفت: در سالجاری با همکاری دستگاه‌هایی اجرایی استان و با توسعه زیرساخت‌های لازم انرژی‌های مورد نیاز برای فاز اول این منطقه فراهم شده است.

قلندری بیان کرد: ارائه برنامه زمانبندی دقیق و عملیاتی برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا در داخل محدوده منطقه ویژه ضروری است.

وی گفت: برای حل مشکلات و رفع موانع احتمالی آمادگی کامل وجود دارد و در تامین زیرساخت‌های لازم تسریع شده است.

وی افزود: سازمان مسئول موظف است با توجه به تفاهمنامه منعقد شده نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه تمام اقدام و این منطقه را وارد فاز اقتصادی کند.

 قلندری بیان کرد: علیرغم وجود محدودیت شدید منابع مالی در بخش عمرانی کشور، با همکاری نمایندگان استان و پیگیری‌های استاندار در زیرساخت‌های این منطقه سرمایه‌گذاری‌ها ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.