| کد خبر: 219607 |

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل:

◄ 125 پروژه آموزشی نیمه تمام در اولویت تکمیل است

اردبیل| مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 125 پروژه مدرسه‌سازی و توسعه فضاهای ورزشی و نمازخانه‌ای نیمه تمام در استان اردبیل در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار دارند.

تین نیوز

اردبیل| مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 125 پروژه مدرسه‌سازی و توسعه فضاهای ورزشی و نمازخانه‌ای نیمه تمام در استان اردبیل در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار دارند.

دولت لطفی در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: در سه سال اخیر با جذب حداکثر منابع ملی و استانی سعی کردیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم که در این زمینه 60 واحد آموزشی، ورزشی و فضای فرهنگی و نمازخانه‌ای تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی با اشاره به پروژه عظیم حیات طیبه و مدرسه 12 کلاسه شهرک سبلان به عنوان پروژه‌های بزرگ استان خاطرنشان کرد: تا مهرماه سال آینده تلاش می‌کنیم تا هر دو پروژه را که تاثیرگذار در حل مشکل کمبود فضای آموزشی در اردبیل است، مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل ادامه داد: هر سال 30 درصد فضاهای آموزشی تحویلی به آموزش و پرورش با کمک و مشارکت خیرین اجرایی می‌شود که در حال حاضر نیز 27 مدرسه خیرساز در سطح استان در حال اجراست.

لطفی بیان کرد: از این تعداد مدرسه با 131 کلاس درس در شروع سالتحصیلی جدید 10 واحد آموزشی با 55 کلاس درس تحویل شده و تا پایان سال نیز 7 مدرسه با 27 کلاس درس تحویل داده خواهد شد.

وی کلنگ‌زنی 12 واحد آموزشی خیرساز را نیز یادآور شد و تصریح کرد: خیرین با اولویت مناطق محروم اقدام به ساخت مدرسه می‌کنند که البته بخشی از این کمک‌ها در راستای توسعه و تجهیز مدارس به امکانات جدید است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل اظهار کرد: دو استخر نیمه تمام در مشگین‌شهر و پارس‌آباد وجود دارد که تلاش می‌کنیم از طریق جذب منابع ملی این پروژه‌ها را به مرحله افتتاح برسانیم و در کنار آن تکمیل 50 درصد نمازخانه‌های باقیمانده از سال‌های گذشته در اولویت قرار گرفته است.

لطفی خاطرنشان کرد: در پارس‌آباد و مشگین‌شهر از محل کمک‌های فرهنگیان مدارس شهدای فرهنگی با پیشرفت مناسبی در حال اجراست و بنیاد برکت نیز به ساخت واحدهای اموزشی در مناطق محروم کمک جدی کرده است.

وی در مورد پویش آجر به آجر با هدف جلب مشارکت عموم مردم در امر مدرسه‌سازی گفت: در قالب این طرح خداپسندانه سعی بر این است تا کوچکترین و کمترین منابع کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و به ساخت و تجهیز مدارس کمک کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.