| کد خبر: 218703 |

استاندار اردبیل:

◄ نهضت ساخت بزرگراه اردبیل را متحول خواهد کرد

اردبیل | استاندار اردبیل گفت: نهضت بزرگ ساخت بزرگراه در مناطق مختلف استان اردبیل تحول عظیمی را در این خطه رقم خواهد زد.

تین نیوز

اردبیل | استاندار اردبیل گفت: نهضت بزرگ ساخت بزرگراه در مناطق مختلف استان اردبیل تحول عظیمی را در این خطه رقم خواهد زد.

به گزارش تین نیوز، اکبر بهنامجو در جریان بازدید از پروژه چهاربانده اردبیل – مشگین‌شهر اظهار کرد: از دو سال پیش و با ردیف‌دار شدن تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل توسعه بزرگراه در مناطق شمالی و جنوبی این استان آغاز شده تا هموطنان در جاده‌های ایمن تردد کرده و رفت و آمد سهلی را تجربه کنند.

وی اصلی‌ترین زیرساخت توسعه استان را راه، راه آهن و فرودگاه اعلام و خاطرنشان کرد: در هر سه حوزه کارهای اساسی و زیربنایی در حال انجام است که در سال آینده با به نتیجه رسیدن عمده این پروژه‌ها حمل و نقل استان روند مطلوبی به خود می‌گیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی ۳۰ کیلومتر از جاده‌های مشگین‌شهر تکمیل می‌شود، افزود: عملیات زیرسازی ۱۸ کیلومتر اردبیل به مشگین‌شهر و ۱۲ کیلومتر اردبیل به شهر رضی و رضی به گرمی به زودی به اتمام می‌رسد.

 بهنامجو بیان کرد: جهش خوبی در توسعه راه‌های استان اردبیل صورت گرفته که با اجرای ۱۸ کیلومتر باقیمانده که زیرسازی آن در حال اتمام است، کل مسیر اردبیل تا مشگین‌شهر چهاربانده می‌شود.

وی با بیان اینکه در همه محورهای اصلی کارگاه‌های راهسازی فعال هستند، تصریح کرد: با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی استان پیمانکارهای خوبی در مسیرهای مختلف انتخاب شده‌اند و با تجهیزات کامل در مسیرهای گرمی – بیله‌سوار، اردبیل – سرچم،  نیر – سراب،  کلور – درام، تونل اردبیل – آستارا و گرمی – پارس‌آباد فعالیت‌های خوبی شروع شده و با ردیف اعتباری خوب تا ۱۴۰۴ بیشتر راه‌های اصلی استان چهار بانده می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: توسعه راه‌های استان از دو بانده به چهار بانده، توسعه اقتصادی و رونق تولید به دنبال دارد و برای تحقق این موضوع باید همه دستگاه‌های اجرایی متولی تلاش کنند.

بهنامجو با اشاره به اینکه در طول دو سال اخیر به اندازه ۳۰ سال به بزرگ راه‌های استان افزوده شده است، گفت: در مسیر اردبیل – مشگین‌شهر ۲۵ کیلومتر در سفر رییس جمهور به استان افتتاح شد و ۱۸ کیلومتر نیز در صودت مساعد بودن آب و هوا تا پایان سالجاری و تا نیم سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

وی افزود: در سالجاری اعتبار عمرانی و راهسازی استان نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش یافته و مطالعه و نقشه بیشتر پروژه‌ها در دست اجراست که با اتمام مطالعه و شروع عملیات اجرایی اعتبار لازم نیز جذب می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.