| کد خبر: 218402 |

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد

◄ احداث بزرگراه پارس‌آباد – مشگین‌شهر در انتظار اخذ مجوز ماده 23

اردبیل| مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث بزرگراه پارس‌آباد – مشگین‌شهر نیاز به اخذ مجوز ماده 23 دارد تا عملیات اجرایی آن شروع شود.

تین نیوز

اردبیل| مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث بزرگراه پارس‌آباد – مشگین‌شهر نیاز به اخذ مجوز ماده 23 دارد تا عملیات اجرایی آن شروع شود.

به گزارش تین نیوز، محبوب حیدری در بازدید از پروژه‌های راه و مسکن شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: با انتخاب پیمانکار عملیات احداث محور چهارخطه پارس‌آباد به سربند شروع شده تا این مسیر حادثه‌خیز مورد تعریض و بهسازی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ادامه این مسیر از سربند تا پارس‌آباد نیز در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: فاز اول این محور به طول 37 کیلومتر برای انتخاب پیمانکار به مناقصه رفته که امیدواریم در اولین فرصت عملیات احداث این جاده پرتردد و حادثه‌خیز آغاز شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل ضرورت اخذ مجوز ماده 23 را برای تکمیل این محور مواصلاتی یادآور شد و بیان کرد: تلاش بر این است تا با اخذ این مجوز قانونی با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان از سال آینده فاز دوم احداث این بزرگراه آغاز شود.

حیدری گفت: با توجه به اینکه بیشترین تصادفات جاده‌ای استان اردبیل در این محور اتفاق می‌افتد، تلاش بر این است تا محور پار‌س‌آباد به مشگین‌شهر و مشگین‌شهر به اردبیل در سریعترین زمان به بزرگراه تبدیل شود.

وی در مورد تکمیل مسکن مهر در پارس‌آباد و تحویل آن به متقاضیان تصریح کرد: اکثر واحدهای مسکونی مهر در این شهرستان مرزی به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: از 470 واحد مسکن مهر باقیمانده 280 واحد در چند ماه گذشته تحویل شده و مابقی واحدها نیز بدون هیچگونه مانع و مشکلی تا آخر شهریور ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

حیدری با بیان اینکه پرونده مسکن مهر استان تا پایان شهریور ماه بسته شده و هیچ نقص و کمبودی در تحویل واحدهای باقیمانده وجود ندارد، اضافه کرد: تا پایان شهریور ماه و با برگزاری مراسم ملی تمامی واحدهای مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی در مورد پروژه‌های بازآفرینی شهری در پارس‌آباد نیز اظهار کرد: در اجرای این پروژه‌ها نیازمند مشارکت شهرداری و فرمانداری هستیم تا در محلات هدف طرح‌های مورد نظر تکمیل و تحویل اهالی شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.