| کد خبر: 218025 |

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل:

◄ 75 هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی توزیع شده است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 75 هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی در بین دارندگان وسایط نقلیه بین شهری توزیع شده است.

تین نیوز

اردبیل | معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 75 هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی در بین دارندگان وسایط نقلیه بین شهری توزیع شده است.

شیرین‌زاده در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: عملیات توزیع لاستیک به نرخ دولتی و در بین رانندگان وسایط نقلیه عمومی بین شهری از دو سال پیش شروع شده و همچنان براساس پیمایش وسایط نقلیه توزیع لاستیک در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان برای بهره‌مندی از لاستیک یارانه‌دار باید کارت هوشمند مبنی بر حمل کالا و مسافر و جابجایی آنها داشته باشند تا براساس بارنامه و پیمایش وسیله نقلیه لاستیک به نرخ دولتی در بین آنها توزیع شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: مسئولیت تامین لاستیک برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده و ما مسئولیت توزیع لاستیک را براساس کارت هوشمند، بارنامه و پیمایش وسایط نقلیه برعهده داریم.

شیرین‌زاده بیان کرد: به اندازه کافی لاستیک در این دو سال در بین رانندگان وسایط نقلیه برون شهری گذاشته شده و دوباره آمادگی تامین و توزیع لاستیک را در بین رانندگان داریم.

وی ادامه داد: برخی از رانندگان درون شهری که فاقد کارت هوشمند، بارنامه و پیمایش هستند نسبت به دریافت سهمیه لاستیک معترض بودند که ما درخواست آنها را به شهرداری ارجاع دادیم تا با صدور پروانه فعالیت این رانندگان نیز از لاستیک به نرخ دولتی استفاده کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: جابجایی بار و مسافر باید در سامانه موردنظر به ثبت برسد تا بر مبنای پیمایش انجام شده توزیع لاستیک در بین رانندگان وسایط نقلیه به انجام برسد.

شیرین‌زاده ادامه داد: رانندگان وسایط نقلیه عمومی درون شهری می‌توانند اطلاعات خود را در سایت اعلام شده ثبت کرده و از طریق این سایت و سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری لاستیک به نرخ دولتی تهیه و تامین کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 1 0

    دولت لاستیک فروش