| کد خبر: 215916 |

استاندار سیستان و بلوچستان

◄ هیچ اداره ای حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد

زاهدان| استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ اداره ای به دنبال مطالبه‌گری و انتقاد سازنده حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد، گفت: انتقاد تا زمانی که سبب لطمه وارد شدن به آبروی اشخاص نشود و حاوی تهمت و افترا نباشد، نباید منجر به شکایت از سوی مدیران ادارات شود

تین نیوز

زاهدان| استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ اداره ای به دنبال مطالبه‌گری و انتقاد سازنده حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد، گفت: انتقاد تا زمانی که سبب لطمه وارد شدن به آبروی اشخاص نشود و حاوی تهمت و افترا نباشد، نباید منجر به شکایت از سوی مدیران ادارات شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، اعضای هیئت مدیره و بازرسان جدید خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان با استاندار دیدار کردند.

احمدعلی موهبتی در این دیدار اظهار کرد: شعبه شورای حل اختلاف ویژه اصحاب رسانه در سیستان و بلوچستان تشکیل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: رسانه‌ها برای انتشار ظرفیت ها و نمایش چهره واقعی استان بیش از پیش تلاش کنند زیرا در بخش های مختلف این استان حرف برای گفتن دارد که انعکاس آنها کار رسانه‌هاست.

این مسؤول با بیان اینکه هیچ اداره ای به دنبال مطالبه‌گری و انتقاد سازنده حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد، گفت: انتقاد تا زمانی که سبب لطمه وارد شدن به آبروی اشخاص نشود و حاوی تهمت و افترا نباشد، نباید منجر به شکایت از سوی مدیران ادارات شود.

وی با تاکید بر اینکه انتقاد سازنده سبب اصلاح و حل شدن بسیاری از مشکلات خواهد شد، افزود: تخلف در هر ارگان و مجموعه ای و در هر حزب و جناحی رخ دهد رسانه ها باید به آن بپردازند

موهبتی آگاهی بخشیدن به آحاد جامعه در زمینه های مختلف را از وظایف رسانه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: با تعامل و همگرایی قطعا توسعه و آبادانی استان بهتر رقم خواهد خورد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: منکر وجود مشکلات در کشور و استان نیستیم اما در شرایط فعلی که دشمن تلاش می کند یاس و نا امیدی را به مردم تزریق کند، باید رسانه‌ها با قلم زدن از ظرفیت ها و خدمات انجام شده نظام، به مردم انگیزه و امید بدهند.

وی گفت: برای رفع عقب ماندگی های تاریخی در این استان نیازمند وحدت و همراهی همه مسؤولان و مردم داریم.

موهبتی بر اطلاع رسانی خدمات نظام در آستانه هفته دولت تاکید کرد و گفت: مسؤولان باید با برگزاری نشست‌های مختلف با خبرنگاران، خدمات نظام را تشریح و از همراهی خبرنگاران فعال تقدیر کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید رسانه ها با دقت در عملکرد همه مدیران و تاکید بر شفافیت فعالیت ها، عرصه را برای مدیران متخلف تنگ کرده تا احساس امنیت نکنند.

در این نشست که با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل روابط‌عمومی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، مشکلات رسانه‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.