| کد خبر: 213606 |

نماینده قزوین در مجلس

◄ داشتن جاده های مناسب اعتباری بالغ بر100میلیارد تومان نیاز هست

قزوین|نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به وضعیت نامناسب راه‌های استان و علی‌الخصوص راه‌های روستایی تأکید کرد: برای این‌که جاده‌های استان به حد قابل قبولی برسند 100 میلیارد تومان بودجه نیاز است که در صدد تآمین این بودجه هستیم.

تین نیوز

قزوین- لیلا بیگدلی| نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به وضعیت نامناسب راه‌های استان و علی‌الخصوص راه‌های روستایی تأکید کرد: برای این‌که جاده‌های استان به حد قابل قبولی برسند 100 میلیارد تومان بودجه نیاز است که در صدد تآمین این بودجه هستیم.

به گزارش تین نیوز لطف‌الله سیاهکلی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که در دفتر ارتباطات مردمی این نماینده برگزار شد، گفت: در شرایط فعلی کشور، بیش از گرایش‌های سیاسی، خدمت کردن به مردم حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: در این مدت با ۲۰۰ نفر از شهروندان گروه‌های مختلف دیدار مردمی داشتم و در اکثر ادارات حضور یافتم تا ضمن آشنایی با روند کارها یک ارزیابی نسبی از مدیریت‌ها و مشکلات داشته باشم و در حد توان برای حل آنها برنامه ریزی شود.

سیاهکلی ادامه داد: قزوین در حوزهٔ گردشگری ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد و لازم است سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در این حوزه جذب استان کنیم تا قزوین به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در کشور مطرح شود.

سیاهکلی بیان کرد: مشکلات مردم فراوان و ظرفیت‌های استان که مغفول مانده نیز زیاد است و اگر درست برنامه ریزی و اقدام کنیم می‌توانیم بخشی از این گرفتاری و مشکلات را حل کرده و رضایت مردم را جلب کنیم به همین دلیل تصمیم دارم از همه شخصیت‌های تأثیرگذار داخل و خارج از استان برای حل مشکلات و حرکت در مسیر توسعه استفاده کنم.

این مسؤول تصریح کرد: استان قزوین علی‌رغم این‌که یکی از استان‌های قوی، صنعتی و باظرفیت کشور است، از لحاظ ردیف بودجه در سطح مناسبی قرار ندارد و مجموع بودجهٔ استان و اعتبارات ملی استانی کمتر از 1 هزار میلیارد تومان است که در حالت خوش‌بینانه نیمی از این مبلغ به استان تخصیص پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: باید از همه افراد دلسوز استان برای شناسایی و طرح مشکلات و نیز ارائه راهکار حرکت در مسیر توسعه استفاده کنیم تا عقب ماندگی‌ها جبران شود و رویکرد ما تعیین نقشه راه برای هویت دادن به شخصیت‌ها و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در زمینه سرمایه گداری افراد قوی داریم که به دلیل بی توجهی از استان رفته‌اند که باید مسیر بازگشت آنها به استان یا حداقل بیان دیدگاه برای حل مشکلات را مهیا کنیم و خود را از راهنمایی و کمک هیچکس بی نصیب نکنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.