| کد خبر: 213443 |

استاندار سیستان و بلوچستان

◄ تاکید بر حمایت ایدرو از طرح‌های سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان

تین نیوز زاهدان| استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرعامل جدید سازمان گسترش و نوسازی ایران «ایدرو» بر حمایت این سازمان از طرح‌های سرمایه‌گذاری استان تاکید کرد

تین نیوز

زاهدان –سید مرتضی نصری| استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرعامل جدید سازمان گسترش و نوسازی ایران «ایدرو» بر حمایت این سازمان از طرح‌های سرمایه‌گذاری استان تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز احمدعلی موهبتی “استاندار” در دیدار با امیر بیات، مدیر عامل جدید ایدرو، ضمن تبریک انتصاب وی؛ حمایت این شرکت از طرح‌های سرمایه‌گذاری استان از قبیل تعهدات ایدرو برای حمایت از کشت پنبه در سیستان و بلوچستان، کمک و حمایت ایدرو برای حل مشکلات شرکت لاستیک هامون و مساعت برای واگذاری به سرمایه گذار، حل مشکل شرکت تفتان قالب و واگذاری به سرمایه‌گذار در چارچوب تسهیم تفاهم شده و حل مشکل شرکت فراروی خرمای سراوان را خواستار شد.

وی با اشاره به نقش و تاریخچه ایدرو در توسعه صنعتی کشور، ابراز امیدواری کرد؛ این سازمان در حوزه‌های روزآمد توسعه تعیین کننده باشد و زمینه‌ای برای تحقق مصادیق جهش تولید باشد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بهره‌گیری این سازمان از اعتبارات داخلی و بین المللی در اختیار خود در جهت جذب و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های مشترک با بخش خصوصی را پایه‌گذار تحولات مفید و نو در این استان برشمرد و خواستار بهره‌گیری و فعال سازی بیش از پیش کلیه ظرفیت‌های ایدرو در این مسیر شد.

احمدعلی موهبتی با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان به ویژه جوانان سیستانی ‌و بلوچستانی که در نقطه صفر مرز، در همه شرایط وفادار به انقلاب و رهبری بوده‌اند و مرزبانان غیور برای کشور هستند؛ افزود: موفقیت طرح‌های سرمایه‌گذاری، اشتغال پایدار را در استان رقم می‌زند و هرچه این طرح‌هابیشتر در استان اجرا شود، عزتمندی بیشتری را برای کشور و جوانان بدنبال دارد.

استاندار گفت: سیستان و بلوچستان به لحاظ موقعیت ممتاز استراتژیکی و داشتن ظرفیتهای فراوانی در حوزه های مختلف مانند کشاورزی، شیلات، صنایع، معدن، گردشگری و امثال آن، فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد که انتظار داریم ایدرو در این زمینه توجه بیشتری به استان داشته باشد.

مدیر عامل جدید ایدرو هم در این دیدار ضمن تشکر از تبریک و حضور استاندار سیستان و بلوچستان و پیگیری طرح‌های استان؛ گفت: ایدرو سرمایه‌گذاری در صنایع استان را در قالب طرح آمایش سرزمینی انجام می دهد و در این استان نیز رویکرد انطباق طرح ها با مطالعات انجام شده است.

امیر بیات ادامه داد: انشاءالله بزودی در هفته آتی نشستی ویژه برای استان سیستان و بلوچستان برگزار و طرح های استان را ساماندهی خواهیم کرد.

گفتنی است: در پایان این دیدار، مقرر شد؛ نشستی در هفته آینده به منظور بررسی و رفع مشکلات طرح‌های سرمایه گذاری ایدرو در استان با حضور استاندار؛ سرمایه گذاران طرح‌ها و مدیران ایدرو برگزار گردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.