| کد خبر: 213130 |

فرماندار شهرستان آوج:

◄ پل معلق آوج آئینه تاریخ منطقه است

قزوین| فرماندار شهرستان آوج گفت: طرح پیشنهادی ساماندهی پل معلق آوج باید آئینه تاریخ و فرهنگ منطقه باشد.

تین نیوز

قزوین _ سید مرتضی نصری | فرماندار شهرستان آوج گفت: طرح پیشنهادی ساماندهی پل معلق آوج باید آئینه تاریخ و فرهنگ منطقه باشد.

به گزارش تین نیوز، نصرت اله علیرضایی در جلسه بررسی طرح پیشنهادی ساماندهی پل معلق شهر آوج با محوریت گردشگری که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آوج و مشاور پروژه برگزار شد، اظهار کرد: طرحی که برای ساماندهی پل معلق تهیه می‌شود باید بر مبنای یک چشم انداز بلندمدت طراحی شود و مخاطبین آن در سطوح ملی دیده شوند.

وی بیان کرد: باید متناسب با قابلیت‌های اقتصادی و فرهنگی منطقه، طرح پیشنهادی به گونه‌ای باشد که ساکنین شهرستان نسبت به آن علاقه و احساس تعلق و به اصطلاح این پروژه آئینه تاریخ و فرهنگ منطقه  اوج باشد.

فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: پیش بینی و طراحی فضایی برای معرفی و فروش صنایع دستی، محصولات و تولیدات محلی و سوغات منطقه در این طرح که از ضرورات است بایدپیش بینی شود.

پل معلق شهر آوج از جاذبه‌های گردشگری این  شهرستان است که در حال حاضرمرحله طراحی و تهیه نقشه توسط مشاور با محوریت شهرداری و شورای اسلامی شهر آوج  است که پس از تأیید در کارگروه زیربنایی و عمرانی استان، آماده انتشار فراخوان برای جذب سرمایه گذاری و اجرای پروژه خواهدبود .

در ابتدای این نشست طرح اولیه این پروژه از سوی دکتر موبدی مدیرعامل شرکت پایش پل مفاخر و همکاران ایشان ارائه و حاضرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود دراین راستا  پرداختند.

به  گزارش خبرنگار تین نیوز در طرح پیشنهادی به منظور ساماندهی پل معلق احداث آمفی تئاتر روباز، مسیر دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی، سرویس بهداشتی، آلاچیق، زمین اسکیت، زمان بازی‌های توپی، خانه‌های بوم گردی، شهربازی، رستوران، کافه، زمین بازی کودکان، سلامت سنج، باغ‌های سنتی، دریاچه مصنوعی پیش بینی شده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.