| کد خبر: 212910 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه

◄ ادامه اجرای عملیات راهداری با فعالیت 8 اکیپ راهداری در محور ارومیه - سرو

تین نیوز ارومیه –سنبله برنجی افشار| رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه با اعلام این خبر گفت: ازابتدای محور ارومیه-سرو تا پایانه مرزی سرو اکیپ های متعدد اقدامات راهداری در قالب عملیات شانه زنی،علف چینی،اصلاح و مرمت تابلو علائم،رنگ آمیزی تابلوها در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

تین نیوز

 ارومیه –سنبله برنجی افشار| رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه با اعلام این خبر گفت: ازابتدای محور ارومیه-سرو تا پایانه مرزی سرو اکیپ های متعدد اقدامات راهداری در قالب عملیات شانه زنی،علف چینی،اصلاح و مرمت تابلو علائم،رنگ آمیزی تابلوها در کمترین زمان ممکن  انجام می دهند.

به گزارش تین نیوز، جعفر محمدزاده با اشاره به اهمیت این جاده ترانزیتی افزود: عملیات اصلاح و مرمت گاردریل ها و لکه گیری در این محور از دو روز گذشته آغاز و پیش بینی می شود تا پایان هفته جاری این عملیات به اتمام برسد.

این مقام مسئول اضافه کرد: هم اکنون عملیات نخاله برداری و نیز شستشوی جداول به طور مکرر از ابتدای محور تا چهارراه هشتیان و از چهار راه هشتیان تا مرز سرو در حال اجراست.

محمدزاده ادامه داد:اکیپ ویژه ای جهت اجرای عملیات اخطار به متجاوزان حریم راه و پاکسازی حریم از تابلوهای غیرمجاز و اخطار به ساخت و سازهای غیرمجاز اعزام و هم اکنون در حال فعالیت هستند.

وی رنگ آمیزی سرعت گیرهای پلاستیکی درمحورهای ارومیه-اشنویه و محور گلمانخانه را از دیگر فعالیت راهداران طی هفته گذشته برشمرد.

محمدزاده ادامه داد: به لحاظ اهمیت محور ارومیه-سرو و ترانزیتی بودن این محور راهداران عملیات راهداری متناوب خود را اجرا و بعد از اتمام این عملیات محورهای اصلی ،فرعی و روستایی به ترتیب اولویت در برنامه کاری قرار خواهد گرفت.

محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات لکه گیری درمحورهای ارومیه-مهاباد و ارومیه-اشنویه نیز پرداخت و این چنین توضیح داد: این عملیات با اجرای برش آسفالت و قیرپاشی و در نهایت لکه گیری در محورها طی هفته گذشته اجرا شده و هفته جاری نیز ادامه دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.