| کد خبر: 265083 |

بهسازی و زیرسازی ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی مشگین شهر

۲۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان مشگین شهر در ۸ ماهه گذشته زیرسازی و بهسازی شده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان مشگین شهر در ۸ ماهه گذشته زیرسازی و بهسازی شده است.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، رضا فرج پور در بازدید از محور قوشه با بیان اینکه در مدت یاد شده ۶۳ کیلومترعملیات پخش آسفالت و لکه گیری در محورهای روستایی پارس آباد، مشیران، قوتورسویی، خرم آباد، جاده موئیل، داشبلاغ، جاده قدیم  قوشه انجام شده گفت: در این مدت راهداران با استفاده از ۸ هزار متر مربع آسفالت گرم و۷۰ تن آسفالت سردمحورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر را لکه گیری کرده اند. 

وی در ۸ ماهه گذشته رفع مسدودیت و بازگشایی راه ۱۷۵ روستا را به طول ۶۸۵ کیلومتر توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده هزار و۲۰۰ کیلومتر از کانال های طرفین راه در شهرستان مشگین شهر اصلاح و بازسازی شده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر در این مدت از تسطیح و رگلاژ بیش از هزار کیلومتر از حریم راه اصلی و جاده شنی و خاکی در شهرستان مشگین شهر خبرداد و خاطرنشان کرد: در ۸ ماهه گذشته راهداران جهت هدایت ترافیک روان ۲۰۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان را خط کشی کرده اند. 

فرج پور با اشاره به اینکه در ۸ ماهه گذشته ۴۲۰کیلومتر از افتادگی شانه راه توسط راهداران اصلاح و رفع شده تصریح کرد: ۸ هزار و ۴۰۰ کیلومتر عملیات  شن ریزی در راه های شنی و شانه راه ها نیز انجام شده است. 

وی حفاظت و صیانت از حریم راه ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود: با فعالیت گشت راهداری در محورهای مواصلاتی تاکنون جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۱۵۸ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، از ۳۵ مورد تجاوز به حریم از طریق تنظیم صورتجلسه با عواملین نیروی انتظامی جلوگیری شده، ۱۳ مورد تخریب با حکم  قضایی انجام و ۱۱۰ مورد مجوز ساخت و ساز  صادر و همچنین ۱۰ عدد تابلو و بنر غیر مجاز نیز از سطح جاده های این شهرستان برچیده شده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر بازگشایی ۱۲۵عدد از آبچکان پل ها و پاکسازی قرنیز پل ها، رنگ آمیزی ۱۴۰۰ متر ازسرعت کاه ها، نصب ۴۲۰عدد تابلوهای ایمنی،تعمیر و ترفیع ۶۵۰ شاخه گاردریل، شستشوی ۲۰۰۰ عدد علائم راهنمایی و رانندگی، نگهداری ۷۵عدد چراغ های چشمک زن و روشنایی و  تهیه و نصب ۱۲ عدد چراغ چشمک زن، تنقیه و پاکسازی و زهکشی ۳۴دستگاه پل و آبرو وجهت جلوگیری از پرت شدن وسائط نقلیه ۶۰۰متر مکعب دپو مصالح در پرتگاه ها را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۸ ماهه گذشته برشمرد. 

فرج پور در مدت یاد شده از جابجایی ۸۷ هزار تن کالا توسط ۶ شرکت حمل ونقل کالادر شهرستان مشگین شهر خبرداد و گفت: در مدت یاد شده ۱۶۹ هزار و ۲۹۲ نفر مسافر از این شهرستان به مقاصد مختلف جابه جا شده اند. 

وی با بیان اینکه راهداری شهرستان مشگین شهر مسئولیت نگهداری از  ۱۳۱۸ کیلومتر راه ارتباطی را بر عهده دارد، افزود: از این مقدار ۴۸.۴ کیلومتر بزرگراه، ۱۳۴.۵ راه اصلی، ۱۰۷.۴ راه فرعی، ۵۲۷ کیلومتر راه آسفالته روستائی، ۲۱۵.۷ راه شوسه و، ۲۸۴.۷ کیلومتر نیز راه خاکی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.