| کد خبر: 264549 |

مسیر نقش آفرینی خیرین راه و ترابری باید هموار شود

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی بر هموارسازی مسیر پیش روی خیرین راه و ترابری و لزوم مشارکت آنان در تکمیل پروژه های نیمه تمام استان فارس تاکید کرد.

تین نیوز

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی بر هموارسازی مسیر پیش روی خیرین راه و ترابری و لزوم مشارکت آنان در تکمیل پروژه های نیمه تمام استان فارس تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خداداد مقبلی ضمن تشکر از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس و خیرین شمال این استان اظهار داشت: تلاش و مشارکت خیرین در به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام با زمان سنجی، برنامه ریزی و اولویت بندی باید تداوم یابد.
وی ضمن قدردانی از خیرین راهساز در استان اظهارداشت: ظرفیت های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخشهای خصوصی و مردمی خصوصا مشارکت خیرین د رحوزه اصلاح نقاط پرحادثه ساخت راههای روستایی و بهسازی و افزایش ظرفیت ترافیکی در راههای استان وجود دارد که خوشبختانه مدیران شمال وجنوب استان به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی عملکرد مناسبی داشته اند.
وی با بیان این که این نشست در راستای ارج نهادن به تلاش های خیرین راهساز استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت های خیرخواهانه از دیرباز در فرهنگ مردم این استان وجود داشته است و خیرین همواره در حوزه های مختلف به ویژه راهسازی منشأ خیر و برکت بوده اند.
علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس نیز در این جلسه با اشاره با اقدامات خیرین این استان اظهار داشت: احداث، اصلاح و بهسازی راه روستایی فرود_محمودآباد، احداث روشنایی و شانه سازی شهرستان کوار، ارتقای ایمنی و تعریض محور آباده_صفاد، احداث راه روستایی ده بخشی از اقدامات خیرین این استان بوده است.
وی همچنین افزود: احداث پل قشلاق، قادرآباد، برق رسانی راهدارخانه شهید آباد، تعریض و بهسازی محور سا راهی احمدآباد- فیروز آباد از دیگر اقدامات خیرین استان است.
شایان ذکر است در این جلسه از حامد مرام مدیر عامل شرکت کربنات سدیم فیروز آباد و خیر پروژه سه راهی فیروز آباد_سه راهی احمدآباد، عنایت ا... مهدوی فردخیر پروژه احداث راه روستایی باروس و احد زارع خیر حذف نقطه پر تصادف پل فسا با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.