| کد خبر: 268163 |

هدف‌ گذاری برای افتتاح آزادراه منجیل رودبار تا پایان سال

به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، با افتتاح آزادراه منجیل رودبار و راه آهن رشت کاسپین، بخش اعظمی از هدف گذاری برای توسعه شبکه حمل ونقل کشور در سال ۱۴۰۲ محقق می شود.

تین نیوز

به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، با افتتاح آزادراه منجیل رودبار و راه آهن رشت کاسپین، بخش اعظمی از هدف گذاری برای توسعه شبکه حمل ونقل کشور در سال ۱۴۰۲ محقق می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،  آزادراه منجیل رودبار باقی مانده آزادراه قزوین رشت است و در عین حال، مردم شهرستان رودبار در پیک ترافیک دچار مشکلات فراوانی می شوند و اهالی برخی از روستاها تا رسیدن به شهر چندین ساعت در ترافیک می مانند و تکمیل هشت کیلومتر آزادراه منجیل رودبار از این جهت هم حائز اهمیت است.

اردیبهشت ماه بود که خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور ابراز امیدواری کرد که حداکثر تا آبان ماه ۱۴۰۲ این پروژه برای عبور مردم آماده شود و گفت که با احداث این آزادراه، از حجم بالای ترافیک آزادراه رشت به قزوین کاسته خواهد شد؛ اما این وعده عملی نشد و پس از آن خادمی اظهار کرد که شرکت ساخت برنامه دارد این آزادراه را تا پایان بهمن ماه تکمیل کند.

خادمی همچنین در پاسخ به اینکه آزادراه منجیل رودبار چه زمانی بهره برداری می شود، گفت: این آزادراه جزو پروژه های امسال بوده و برنامه ریزی ها برای آن مطرح شده است.

همچنین در حالی که برخی اظهارات مبنی بر ممانعت کسبه رودبار از پیشرفت پروژه منجیل رودبار شنیده می شود، معاون وزیر راه و شهرسازی در این خصوص توضیح داد: چنین مانعی وجود ندارد؛ اما ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آزادراه زنجیل رودبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار، این آزادراه تا پایان سال قابل بهره برداری خواهد بود.

در آخرین اظهار نظرها درباره آزادراه منجیل رودبار، خادمی به تازگی با اشاره به افتتاح دو ابرپروژه راهسازی کشور در استان گیلان تا پایان سال جاری گفت: با افتتاح آزادراه منجیل رودبار و راه آهن رشت کاسپین، بخش اعظمی از هدف گذاری برای توسعه شبکه حمل ونقل کشور در سال ۱۴۰۲ محقق می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.