| کد خبر: 258209 |

نرخ جدید عوارض آزادراه تهران شمال

مدیرکل بهره برداری آزادراه های کشور درباره نرخ عوارض منطقه یک آزادراه تهران شمال گفت: این نرخ برای روزهای عادی ۳۸ و برای روزهای پیک ۵۰ هزار تومان محاسبه می شود.

تین نیوز

مدیرکل بهره برداری آزادراه های کشور درباره نرخ عوارض منطقه یک آزادراه تهران-شمال گفت: این نرخ برای روزهای عادی ۳۸ و برای روزهای پیک ۵۰ هزار تومان محاسبه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نرخ عوارض آزادراهی از اوایل خرداد افزایش ۲۵ درصدی را آغاز کرده و البته برای تمامی آزادراه ها اعمال نشده بود تا به تدریج به همه آزادراه ها ابلاغ شود.

در این راستا عباس بیات سرمدی -مدیرکل بهره برداری آزادراه های کشور درباره افزایش نرخ عوارض آزادراه ها گفت: نرخ عوارض این بار یک دفعه به همه آزادراه ها اعلام نشده و از زمانی که نامه ابلاغیه ما به دست آزادراه ها رسیده باشد، قابلیت عملیاتی شدن دارد. در حال حاضر افزایش ۲۵ درصدی برای تمامی آزادراه های کشور اعمال شده است.

وی درباره نرخ عوارض آزادراه تهران - شمال نیز توضیح داد: این آزادراه چند قطعه دارد و در ایام پیک و غیرپیک عوارضش متفاوت است؛ پیش از این نرخ عوارض منطقه یک آزادراه برای روزهای عادی ۳۰ هزار تومان و برای روزهای تعطیل و پیک سفر ۴۰ هزار تومان بود که حالا  به ترتیب این نرخ ها ۳۸ و ۵۰ هزار تومان محاسبه می شود. قطعه دوم که تونل البرز است تغییر پیدا نکرده، ۱۵.۵ کیلومتر از باند غربی قطعه دوم هم در برنامه است که در روزهای آینده افتتاح شود که قبل از بهره برداری عوارضش تعیین خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    عوارضی‌حرم‌ به حرم‌ در‌ قم‌ و گرمسار توضیح‌ بدهد‌ که‌ چرا‌تانکر‌ در‌ هر‌ عوارضی ‌100هزار تومان‌ میگیرد ولی‌تریارهای‌ دیگر حدود نصف‌ عوارض‌ میگیرند‌ مگر‌ تناژ‌ تانکر با‌ تریلرهای‌ دیگر‌ فرق‌ میکند
    ظلم‌ و ستمی‌که‌در‌حق‌تانکرها‌ میشود