| کد خبر: 241712 |

۴۸ کیلومتر آزادراه مراغه- هشترود از آن زیر بار ترافیک می رود

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس گفت: به زودی با تزریق ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آزادراه مراغه هشترود ، ۴۸ کیلومتر از آن زیر بار ترافیک می رود.

تین نیوز

 علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در سلسله بازدیدهای میدانی خود از پروژه عمرانی آزادراه مراغه هشترود خبر از تزریق قریب الوقوع ششصد میلیارد تومان اعتبار به این طرح خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، این نماینده مجلس در دوره یازدهم با حضور در محل پروژه و تقاطع غیرهمسطح جغل،شایعه مخالفت سازمان مدیریت و برنامه ریزی با تسهیلات بانکی به این پروژه را کذب محض خواند و افزود: در دیداری که هفته قبل با دکتر میرکاظمی داشتم موافقت ایشان با تخصیص تسهیلات بانکی برای تکمیل ۴۸ کیلومتر از این آزادراه ابلاغ شد و به زودی با انجام تشریفات اداری مبلغ چهارصد میلیارد تومان به این پروژه تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: با افزوده شدن سهم قرارگاه خاتم و نیز بانک سپه این مبلغ به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

علیزاده در ادامه با تقدیر از زحمات و تلاش های مهندسین قرارگاه عاشورا گفت: قرارگاه خاتم حتی در فصل سرما نیز کار را تعطیل نکرده و در این فرصت به تامین مصالح مورد نیاز همت گماردند تا در فصل کاری تکمیل و اجرای پروژه سرعت بیشتری به خود گیرد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس ابراز امیدواری کرد با تکمیل و بهره برداری از ۴۸ کیلومتر از این آزادراه حوادث جاده ای در مسیر کنونی به طور موثری و قابل توجه کاهش یافته و امنیت تردد مسافران تامین گردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.