| کد خبر: 237308 |

◄ افتتاح قطعه ۲ پروژه باند دوم زنجان- بیجار به طول ۲۵ کیلومتر

قطعه ۲ این پروژه باند دوم زنجان- بیجار به طول افتتاح شد.

تین نیوز

رستم قاسمی امروز ۲۷ آبان در سفر به استان زنجان از پروژه باند دوم زنجان- بیجار بازدید کرد. همچنین در جریان این بازدید، قطعه ۲ این پروژه به طول افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پروژه باند دوم زنجان- بیجار، بخشی از کریدور جنوب- شمالغرب کشور است که ارتباط بین استان‌های غربی و کردستان به زنجان و استان‌های شمال‌غرب کشور را برقرار می‌کند.

با توجه به اعتبار تخصیص داده شده و اعتبار سال‌های بعد، تمام محورهای اصلی زنجان تا سه سال آینده تبدیل به بزرگراه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به استان زنجان و در جمع خبرنگاران، به تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش حمل‌ونقل این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به سفر آقای رییس جمهور به استان، این اعتبار برای تکمیل راه‌های استان زنجان پیش‌بینی شده که به زودی تخصیص پیدا کرده و کار شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای پوشش کل راه‌های استان زنجان کافی نیست، اما بخش قابل توجهی از این راه‌ها را پوشش می‌دهد. در سال‌های آینده نیز اعتبار بیشتری را برای استان پیش‌بینی می‌کنیم و ان شاءالله در دو تا سه سال آینده تمام گذرگاه‌ها و راه‌های استان زنجان تبدیل بزرگراه می‌شود.

قاسمی به بخش مسکن استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: امروز در استان زنجان با توجه به مسکن روستایی در حال احداث توسط بنیاد مسکن، آنچه پیشتر عملیات اجرایی آن آغاز شده و آنچه امروز آغاز شد، بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب سهمیه استان از دو میلیون واحد مسکونی فاز اول نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و می‌توان گفت استان زنجان در این طرح پیشتاز بوده است.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.