| کد خبر: 228867 |

نوبخت کلنگ باند دوم بزرگراه خاش- زاهدان را به زمین زد

باند دوم بزرگراه خاش به زاهدان به نام جاده امید و زندگی با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعتبار اولیه ٣١١ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

تین نیوز

باند دوم بزرگراه خاش به زاهدان به نام جاده امید و زندگی با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعتبار اولیه ٣١١ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان روزدوشنبه به اتفاق استاندار سیستان و بلوچستان،

و نمایندگان مردم خاش، سراوان و زابل در مجلس شورای اسلامی عازم شهرستان خاش شد و از روند اجرای طرح راه آهن زاهدان- خاش بازدید و در مراسمی با حضور امامان جمعه شیعه و سنی و فرماندار خاش، شماری از مدیران کل استانی و اعضای شورای اداری و معتمدان این شهرستان کلنگ آغاز عملیات ساخت باند دوم محور خاش - زاهدان از سمت خاش را به زمین زد.

فرماندار خاش در این مراسم با عرض خیر مقدم به معاون رییس جمهوری و هیات همراه گفت: ارتقا راه ارتباطی شهرستان خاش به شهرستان میرجاوه از فرعی به اصلی بطول ١٢٠ کیلومتر، ارتقا و بهسازی راه ارتباطی بخش پشتکوه با جمعیت بالغ بر ٢٠ هزار نفر و ١٨٠ پارچه آبادی، اتصال کارخانه سیمان خاش به راه آهن خاش-زاهدان با یک خط ریلی بطول ٢٠ کیلومتر و بهسازی و آسفالت بافت فرسوده مرکز شهر از مطالبات مهم مردم این منطقه است.

صاحب‌گل صالحی اظهار داشت: پروژه فاضلاب شهری خاش، تخصیص اعتبار برای بیمارستان ١٠٠ تختخوابی مصوب خاش، تخصیص اعتبار پایش تصویری شهر خاش از دیگر درخواست های مردم این شهرستان است.

در این مراسم همچنین  کلنگ احداث قطعه پنجم باند دوم محور خاش به زاهدان از سمت خاش بطول ۴١ کیلومتر با اعتبار اولیه بالغ بر ٣١١ میلیارد تومان توسط دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به زمین زده شد.

کتر نوبخت در جریان بازدید از پروژه در حال احداث راه آهن زاهدان- خاش گفت: این طرح تا پایان خرداد سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.