| کد خبر: 222732 |

آزادراه تبریز-سهند آماده افتتاح شد

معاون وزیر راه با بیان این‌که منابع مالی آزادراه تبریز-سهند توسط شرکت عمران شهرهای جدید تامین شده است،گفت:این آزادراه به‌زودی با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود.

تین نیوز

 معاون وزیر راه با بیان این‌که منابع مالی آزادراه تبریز-سهند توسط شرکت عمران شهرهای جدید تامین شده است،گفت:این آزادراه به‌زودی با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود.

به گزارش تین نیوز، حبیب‌الله طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزای تسنیم، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های اصلی نقش خیلی مهمی برای آنکه شهر سهند بتواند کارکرد اصلی خودش را برای واحدهای مسکن مهر ساخته شده و همچنین شهر تبریز ایفا کند، تسهیل دسترسی بین این دو شهر بود.

وی ادامه داد: در این راستا ساخت آزادراه تبریز-سهند تعریف شد که خوشبختانه طی 2 سال اخیر فعالیت بسیار اساسی در این پروژه صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران افزود: این آزادراه در مرحله افتتاح قرار گرفته و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده به زودی با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

طاهرخانی با تاکید بر این‌که بهره‌برداری از این آزادراه نقش بی‌بدیلی در افزایش جذابیت در شهر جدید سهند خواهد داشت، گفت: طول این آزادراه 20 کیلومتر است که با 8دهنه پل بسیار بزرگ در یک شرایط توپوگرافی ویژه ساخته شده است.

وی یادآور شد: اعتبارات مورد نیاز برای ساخت این آزادراه را شرکت عمران شهرهای جدید ایران تامین کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.