| کد خبر: 268537 |

بررسی روند اجرایی پروژه‌ های راهسازی آذربایجان‌ غربی

معاون مهندسی وساخت اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: مشکلات و مسایل اجرای پنج پروژه مهم راهسازی در کمیته فنی این اداره کل مطرح و روند اجرای این پروژه های راهسازی بررسی شد.

تین نیوز

معاون مهندسی وساخت اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: مشکلات و مسایل اجرای پنج پروژه مهم راهسازی در کمیته فنی این اداره کل مطرح و روند اجرای این پروژه های راهسازی بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام فتحی در جلسه کمیته فنی طرح های راه سازی آذربایجان غربی، اظهار داشت: بررسی تعیین تکلیف پروژه ارومیه اشنویه، بررسی تغییر جنس و خط پروژه قطعه ۲ ب محور ارومیه مهاباد میاندوآب، بررسی تغییر مقادیر خوی حمزیان و بررسی ریزش برداری مهاباد سردشت از جمله پروژه های مطرح شده در این جلسه بود.

وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات و مسائل فنی پروژه های مذکور بررسی و تصمیمات لازم در راستای اجرای سریع تر طرح های راه سازی گرفته شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: این جلسه با حضور کارشناسان؛ پیمانکاران و ناظران پروژه ای مطرح شده مورد رصد دقیق قرار گفتند و مسائل مطرح شده مورد ارزیابی قرار گرفتند.

فتحی بیان کرد: شناسایی و رفع موانع طرح های راه سازی در راستای اجرای هر چه سریع تر این طرح ها و بهره برداری از آنها با جدیت دنبال می شود.

وی تأکید کرد: در این جلسه مقرر شد تا با رفع مسائل مطرح شده، پیمانکار طرح را طبق برنامه زمان بندی اجرا و به مرحله بهره برداری برساند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.