| کد خبر: 267003 |

دیدار مدیر جمعیت طرفداران ایمنی آذربایجان غربی و عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی

مدیر جمعیت طرفداران ایمنی استان آذربایجان غربی و عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی درباره آثار زیان بار اقتصادی تصادفات رانندگی گفتگو کردند.

تین نیوز

مدیر جمعیت طرفداران ایمنی استان آذربایجان غربی و عضو  هیئت رئیسه اتاق بازرگانی درباره آثار زیان بار اقتصادی تصادفات رانندگی گفتگو کردند و با ابراز نگرانی از افزایش چشمگیر تلفات ناشی از تصادفات در استان نسبت به سال گذشته خواهان اجماع عمومی در جهت مهار این مصائب شدند.‌

به گزارش تین نیوز، با توجه به تخصیص ناکافی بودجه به دستگاه های دولتی، واضح است که آنها در تحقق اهداف برنامه ای خود عملا  توان کافی نداشته باشند و از سوی دیگر نتیجه تلاش بازرگانان و تولید کنندگان و تلاشگران اقتصادی در اثر تصادفات، به باد می رود. 

جمعیت طرفداران ایمنی راه ها

لذا جمعیت طرفداران ایمنی راه ها و بخش های اقتصادی اعم از تولیدی و تجاری باید بیش از پیش به اقدامات پیشگیرانه توجه کرده و با حمایت و مطالبه گری توجه برنامه ریزان را به این روند زیان بار جلب کنند. 

همه اقشار جامعه نیازمند فرهنگسازی و آموزش و انگیزش در خصوص محافظت از سرمایه های مادی و معنوی و انسانی هستند. همه باید به وضوح لمس کنیم که با چه سرعت و شدتی، در حال از دست دادن سرمایه های با ارزش حاصل از کار و تولید و تجارت و ...هستیم.

این امیدواری ایجاد شد که کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی در ابلاغ این پیام و افزایش کنشگری آن مجموعه به جمعیت کمک نماید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: جمعیت طرفداران ایمنی راه های آذربایجان غربی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.