| کد خبر: 256385 |

افق ۲۰ ساله پایانه های مرزی ۶ گانه آذربایجان غربی تعریف شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی گفت: از سال گذشته برای پایانه های شش گانه مرزی آذربایجان غربی افق ۲۰ ساله تعریف شد.

تین نیوز

پیمان آرامون، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی در بازدید معاون اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و استاندار آذربایجان غربی ضمن تشریح شرایط پایانه های مرزی استان گفت: طرح جامع ۲۰ ساله برای پایانه های مرزی استان آذربایجان غربی ترسیم شده است .

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آرامون افزود: با توجه به تاکید مقام عالی استان ، محل استقرار دستگاه های ایکس ری در مرز سرو تحویل گمرک شده است و در آینده محل های استقرار ایکس ری در پایانه های مرزی تمرچین و رازی تحویل گمرک خواهد شد آرامون خاطر نشان کرد: با پیگیری های استاندار محترم آذربایجان غربی پایانه های مرزی استان در حال رسیدن به پویائی کامل هستند و رهنمود های ایشان باعث شده تا فعالیت دوره جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این مبادی ورودی و خروجی بی سابقه باشد.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: ۲۴ ساعته شدن فعالیت اخیراً درپایانه های مرزی رازی و تمرچین و پیشتر در پایانه مرزی بازرگان، باعث رضایت تجار وطرفین مقابل شده و میزان خدمات دهی نهادهای مستقر نیز نسبت به ادوار قبل بیشتر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • وحید 0 0

    دیگه مسولین ماشالا دست گذاشتن توی وعده های ۲۰ ساله افق ! چون میدونه خودش اونموقع جوابگو نیست

  • آیدین 0 0

    ترمینال یا پایانه،یعنی اونجا فقط پایان کار ماشین است از اونجا آغاز نمیشه،کم خودتون رو مسخره کنین،ترمینال تمام

  • رضا 0 0

    سلام ،بنده راننده ترانزیتم، نزدیک ۱۹ ساله از گمرک بازرگان تردد میکنم، در یک برهه کوتاه گمرک بازرگان بصورت شبانه روزی کار کرده و الان هم چندین ساله خبری نیست ساعت۱۷ به بعد خبری نیست کامیونی که از سمت ترکیه وارد گمرک بازرگان میشه، شب باید پارکینگ باشه و دعا کنه وسایل ماشین شو تا صبح ندزدند تا مدارک بده نمایندگان شرکت به گمرک ارائه کنند بعد از فنی شدن تا شب هم طول میکشه از گمرک خارج بشه، حالا شما افق ۲۰ ساله تعریف کنید

  • رضا 1 0

    گمرک بازرگان از نظر ابعاد شاید ۲×۲کیلومتر نباشه، اداره گمرکات کشور یعنی قادر به اداره این ابعاد نیست، اینجا قاچاق آدم، قاچاق مواد و سیگار بیداد میکنه ، وسایل قاچاق، زیر ماشین جاساز میکنن راننده اگه بفهمه تهدیدش میکنن، کی جوابگوی این بیسامانی ها هست. در طول مسیر در داخل گمرک قاچاقچیان داخل بار آدم سوار میکنن ، در داخل گمرک به غیر ارزیاب و گارد گمرک و راننده های کامیون صدها نفر آدم از متکدی و قاچاقچی و گازوییل فروش تردد میکنن، گارد گمرک کجاست، هنگ مرزی کجا مونده به کی شکایت کنیم،

  • ناشناس 0 0

    مرز بازرگان نه بگید مرز دزدگان با کمک ،،،،،......

  • میلاد 0 0

    مرز بازرگان امنیت نیس مواد مخدر سیگار قاچاق انسان همه چی میکنن اینجا . من موندم یه شکلات میری از بقال سر کوچه میخری قبل از این که بری اطلاعات خبر داره که میری شکلات بخری. اما ایا واقعا خبر ندارن اینجا مرز بازرگان چه خبره اگه خبر ندارن این همه راننده به همه جا گفتن با خبر میشن.
    اما اگه خبر دارن یه کاری نمیکنن ظلم میکنن.
    یاعلی